Motorová řada se skládá ze zážehových motorů o objemu 1,0 a 1,4, s výkonem 100 koní a 120 koní plus 1,4 1,6 nafty s výkonem 90 koní nebo 135 koní. Nejoblíbenější hnací jednotka je 135PS 1.6 CRDi, vrací se oficiální 72,4mpg a 102g / km CO2. Všechny motory jsou vybaveny šestistupňovou manuální převodovkou s možností řazení se sedmi rychlostmi s dvojitou spojkou. Žádný z motorů není obzvlášť rychlý, ale jsou hladce řízeni s decentním stupněm točivého momentu a předvídatelným dodáváním výkonu. Všechny dieselové motory jsou ve spodním rychlostním stupni jasně, což znamená, že jsou dobré pro jízdu po městě, ale rychle vyčerpají. Výsledkem je, že musíte Cee'd SW tlačit poměrně těžko, abyste dosáhli rychlosti na dálnici, a dokonce i nejsilnější verze 1.6 se stávají poměrně hlasitými nad 3500rpm. Stejně jako Cee'd hatchback a úzce související Hyundai i30, SW jezdí a nejlépe zpracovává na standardních speciálních 15palcových kolech. Stejně jako byste očekávali, že se jedná o trochu lepší jízdu a jízda o něco málo na 16-palcových kolech, zatímco 17-palcová slitina s pneumatikami 225/45 R17 poskytuje nejlepší jízdu spolu s nejtěžší a nejnepříjemnější jízdou. Kia je pohodlná a složená na dálnici, ale postrádá ostrost a zábavy Ford Focus a Volkswagen Golf Estate. Systém Flex Steer společnosti Kia - standardní na modelech se 2 trimry - umožňuje řidiči zvolit si ze tří stupňů napájení řízení - pohodlí, normální a sportovní - ale rozdíly v manipulaci jsou malé. To znamená, že málo zákazníků Cee'd SW se bude starat o přímočarou rychlost nebo o střední úchop. Co je důležité, je to, že Kia je kompetentní vůz na rychlostních silnicích, s dobrou jízdou a minimálním tělem v rohu. Ani rychlostní rány, ani hrubé silnice nezhoršují jízdu a - příležitostný zásah motorového hluku - kabina je dostatečně příjemná pro dlouhé výlety.
80%