K dispozici jsou dva motory - 1,6-litrový benzín s výkonem 135 koní a 1,7 litrovým naftovým motorem, který je k dispozici buď s výkonem 115 koní nebo 135 koní. Všechny vozy jsou standardně vybaveny šestistupňovou manuální převodovkou, zatímco šestistupňový automat je k dispozici s dieselovým motorem o objemu 135PS v provedení "2". Vznětové motory jsou obzvláště působivé díky velkému točivému výkonu, který je k dispozici v širokém rozsahu otáček. Model 115PS vyvíjí 260Nm, který je k dispozici již od 1250 otáček za minutu, což znamená, že nemusíte pracovat tvrdě, a to ani při plném zatížení. 135PS má větší špičkový točivý moment 330Nm a v důsledku toho se cítí ještě silnější. To znamená, že ani nechcete, abyste chtěli, s dostatkem dostupného výkonu pro předjíždění nebo spojování dálnic. Ti, kteří pravidelně nosí plnohodnotné vozidlo, mohou těžit z většího motoru, ale většina 115PS diesel bude pravděpodobně vhodná. Méně výkonná nafta řídí oficiální ekonomiku o objemu 60,1 mpg a emise 124 g / km, zatímco verze 135 PS zachovává stále úctyhodné hodnoty 56,4 mpg a 132 g / km. Tato čísla jsou 46,3 mbar a 159 g / km, pokud se rozhodnete pro plynulou automatickou převodovku. Benzín o objemu 1,6 litru je dokonale slušný, ačkoli jeho nedostatek točivého momentu vzhledem k dieselům může být problémem pro lidi, kteří po většinu času nesou plno cestujících. Je to ideální pro městské využití a přesto je to přiměřeně efektivní. Oficiální čísla jsou 44,1 mpg - to není špatné pro benzin MPV této velikosti. Carens je velmi snadné vozidlo. Umístění je pohodlné a velice důležité, zatímco hlavní ovládací prvky jsou lehké a přesné. Jízdní komfort je vynikající ve všech, ale nejtvrdších hrbolčích a nárazu, přesto vše zůstává složeno z rohů, s malým tělem a bezpečné stabilitou. Není to vůbec nejpříjemnější auto, které jezdí, takže řidiči z dálnice budou chtít, když se ocitnou na příjemném úseku zkroucené venkovské silnice. To je víceméně očekávané u MPV, ale Ford C-MAX a Mazda5 nabízejí zábavné ovládání i přesto, že jsou nositeli vozidel. Řízení na vozidle Carens má tři nastavení hmotnosti - pohodlí, normální a sportovní - ale nemá smysl změnit z "normální", která nabízí dostatečnou hmotnost v rychlosti a rozích, ale je dostatečně lehká pro parkování. Sportovní nastavení je vše příliš těžké, zatímco komfortní nastavení je příliš lehké.
80%