Jeep říká, že v Renegade pracuje na zdokonalení a je to určitě klidné a civilizované pro malé SUV. Z hloubky motoru je dobrá zvukově izolace, zatímco hluk na silnicích je minimální, ale nejpůsobivějším aspektem je nedostatek hluku větru při rychlosti. Vzhledem k čtvercovému tvaru Renegade a vzpřímenému čelnímu sklu to není žádný špatný výkon. Tento čtvercový tvar má výhody, pokud jde o posouzení předního konce a rohů, ale zadní viditelnost není tak dobrá kvůli silným sloupům, které mohou dělat parkování trochu složité. Ale pro malý SUV je to dobré ve městě s tím, že mírně zvýšená jízdní poloha pomáhá plus těsný kroužek otáčení, což znamená, že dostat se do těsných prostorů je poměrně snadné. Na dálnici je Renegade stejně spokojen a šťastně cestuje, cítí se stabilní a bez stresu. Dostaňte se na silnici s několika rohy a je to stejně dobré s citlivým a dobře zatíženým řízením, ne příliš ve směru otáčení těla a hladkou převodovkou na manuálních modelech. Hlavní ovládací prvky, jako je spojka a pedál akcelerace, mají pro ně hezký zásah, což dává Jeepu solidní pocit. Jedinou nevýhodou je jízda. Zatímco se vyrovnává nad průměrnými povrchy vozovky, může se skutečně odrazit přes výdutě a nerovný asfalt. Jako výsledek to není vše, co pohodlné po venkovských venkovských uličkách, není ideální pro SUV, který se zaměřuje na to, že má pravé 4x4 schopnosti. To znamená, že na špatných plochách není vibrace zavěšena - Renegade nehrozí nad nárazy - ale nastavení se zdá být příliš tuhé. Existuje široká nabídka motorů a převodovek v Renegade, ve skutečnosti by někteří říkali poměrně matoucí rozsah, a to jak pro modely s pohonem dvou a čtyř kol. Model na základním stupni je 1,6-litrový benzín, ale oblíbenější je benzín 1,4 MultiAir. K dispozici jsou dvě verze - jedna s rozvodem 140 koní, která je dodávána jako 2WD a volba šestistupňové manuální převodovky nebo převodovky DDCT s dvojitou spojkou, které bylo poprvé vidět v modelu Alfa Romeo MiTo. Tento motor je klidný, hladký a prudký, takže je ideální pro Renegade a nejlepší volbou, pokud budete dělat spoustu krátkých cest. Oficiální ekonomika je 47,1mpg se standardní manuální převodovkou a mírně lepší u 47,9mpg s převodovkou DDCT. Díky tomu, že je přeplňovaný turbodmychadlem, má MultiAir větší výkon a víc než jeho malý objem 1,4 l, což dává Jeepu překvapivě občasný obrat. Standardní šestistupňová převodovka má pěkný pozitivní posun a pro nás je tento model výběrem řady. Můžete získat ještě výkonnější verzi verze 1.4 MultiAir s výkonem 170 koní, která má standardní pohon všech kol a devítistupňovou automatickou převodovku (odlišnou od převodovky DDCT). Je to nejrychlejší model v rozsahu s rychlostí 0-62 km / h 8,8 sekundy, ale s nárokovanou ekonomikou 40,1mpg a 160g / km CO2 to bude nejdražší běh. Dieselové motory obsahují působivý 1,6-litrový MultiJet s výkonem 120 koní. Stejně jako menší MultiAir, je dodáván pouze s pohonem dvou kol, ale s oficiální ekonomikou 50.4mpg je to nejslabší model v sestavě. Motor je hladký pro naftu a není příliš vokální, plus má spoustu točivého momentu, takže nemusíte pracovat tvrdě. Je ideální na dálnici a při rychlosti 70 km / h se sotva lámá pot. Chcete-li naftu s pohonem všech kol, je k dispozici systém 2.0 MultiJet, který je k dispozici ve dvou verzích. Model s nižším výkonem má 140 koní a je k dispozici s manuální nebo devítistupňovou automatickou převodovkou, zatímco verze 170 PS je dodávána pouze s automatickou skříní. Tento výkonnější vznětový motor se používá v horní části modelu Trailhawk, který je navržen jako vhodný off-roader s nízkým poměrem pásového systému, skalním módem a řízením sjezdových svahů. Má také odpružení v terénu, kluzné desky, větší světlá výška spolu s pneumatikami na bláto a sněhu. Nicméně očekávejte, že to bude vzácný pohled na silnici. Modely s pohonem dvou kol mají největší smysl, ale verze 4x4 budou jistě přitažlivé, zvláště pro ty ve venkovských oblastech, nebo se obávají, že se v zimě uvíznou v sněhu a ledu. Renegade využívá pohon na čtyři kola na vyžádání s označením Jeep Active Drive. Za normálních podmínek běží s pohonem předních kol a šetří palivo, zatímco v případě potřeby pošle energii zadním kolům, takže není třeba, aby řidič něco udělal. Pro většinu lidí, kteří potřebují off road schopnosti, je 140PS Mulitjet 4WD dokonale přiměřený a skutečně působivý. Jeho kompaktní tvar, čtvercové boky a poměrně nízká hmotnost jí umožňují držet krok s LandRover Defender, dokud bude dělat těžké.
80%