Od začátku až do konce je těžké najít chybu. Pod kapotou, Jeep pašoval v několika impozantních motorech. Není fér říci, že benzinový motor o objemu 2,4 litru je obzvláště úsporný, ale benzinový motor DOHC s objemem 2,0 litry CRD se změní na několik hlav, protože podle Jeepových čísel je to, co můžete očekávat od průměrných motorů. To je obrat pro knihy, protože majitelé Jeepu budou vědět, že tyto automobily nemají skvělou pověst pro pokrytí dlouhých vzdáleností na palivové nádrži. Při zkoušce se vozidlo 2.0 CRD skládalo z minulých čerpacích stanic jako squaddie na RedBull, které se dlouhou chvílí otáčelo 41,5 mph, přičemž na svých silnicích postupovalo po dálnicích a navazujících silnicích. 2.0 CRD je spojen se šestistupňovou manuální krabicí ve dvou úrovních: Sport nebo Limited. 2.4 benzín se objeví se stejnými specifikacemi, ale je dodáván s pětistupňovou příručkou a volbou automatického boxu CVT v omezené verzi. Čtyřkolky mohou vyvolat dojem pomalého zrychlení, jelikož hluk motoru se nezměnil, ale 11,3 sekundy (0 - 62 mil) za pravý, oproti manuálu o 10,7 sekundy od startovacích bloků. 2.0 CRD trpí mírně tím, že není nejtišší vznětový motor na silnici, ale vzhledem k hmotnosti vozu, který se jí pohybuje, je spotřeba paliva dostatečně dobrým důvodem pro to, aby byl tento motor vyčleněn o dalších tisíce liber. CO2 je to, co byste očekávali u obou vozů: 226 g / km z automatického 2,4 CRD, ale snížíte na přijatelnější 180 g / km z ručního benzínu 2.0. Jeep je dobrý v tomto off-road lark. Byl to průkopník tohoto odvětví. Model Patriot využívá systém Jeep's Freedom Drive 1, což znamená, že se na palubní desce objeví nové tlačítko, než se dostanou do cesty více páček řadičů. Volitelný nebo trvalý 4WD umožňuje 100% použití točivého momentu na jakékoliv kolo, které v ořechové skříňce znamená větší schopnost jízdy v terénu než byste kdy potřebovali. Zapomeňte na rychlosti v supermarketu: peníze, které ušetříte na ceně nálepky, by měly být investovány do několika nádrží s palivem, abyste mohli vyrazit na kopce a vyzkoušet si to pro dunění nebo horolezectví pro sebe. Jakmile začnete, nemusíte se obávat ani zastavování, jelikož Jeepova adaptace tradičního systému ABS dává hranici jeho výkonu: kopání nanosekundy poté, co očekáváte, že to znamená off-road ABS, je pomůckou, nikoli překážkou.
40%