Navzdory pevné zadní nápravě (nezávislé odpružení, jako je například Disco 3, nový Santa Fe nebo Pathfinder), to nejen dobře běží na normálních silnicích, ale také dobře zachází. Řídicí a ozubené kolo je přívětivě přesné, rukojeť je dobré a vůz se dá rychle zastavit. To je napomáháno a podváděno v tomto vynikajícím Mercedesu s výkonem 215 k, 3,0 V6 common rail dieselovým motorem a pětistupňovým autoboxem s ručním ovládáním typu Mercedes. Je to ještě poměrně tiché při jízdě v rychlosti, v 80. letech se vůbec neobtěžuje. A přístrojová deska s více šroubovými hlavami je požehnaná nejméně osmi oddělenými směrovými vzduchovými ventily. Sedadla jsou dobrá, podpůrná a elektrická. Všechny tři zadní sedadla ve střední řadě se skládají samostatně, takže můžete přepravovat šest s hezkou podívanou dolů uprostřed vozu. Off-road, místo komplikovaného terénního ovladače LandRover a ovládání sjezdového svahu, je tu jen jedna malá páka, kterou vytahujete, abyste zajistili malý dosah a odpojili řízení trakce. Senzory a rozdíly pak převezmou. Všechny tři jsou uzamknutelné, pokud je to nutné k tomu, aby byla síla na kolech nejvíce přilnavá, i když je to jen jeden z nich. Projížděli jsme přes gigantické podvozky, otáčející se "otvory kloubových hřídelů", na svazích pevných skal, podél koryta řeky (s plným tokem řeky) a nic to nezastavilo. Radost to dokázala dělat, aniž byste museli uvažovat o tom, které rozdíly jste museli zablokovat nebo rozhodovat vůbec, když jste jen řídili auto. Má také potenciál být impozantní věží. Pohotovostní hmotnost 2,410 kg a maximální hmotnost brzdného přívěsu 3 360 kg.
60%