Jeep využívá 2,0 litrovou motorovou naftu Multijet II common rail, která je dodávána ve dvou verzích. K dispozici je nižší 140PS model s manuální převodovkou, která je k dispozici buď s pohonem dvou nebo čtyř kol, nebo s nejvyšší verzí 170 PS, která je standardně vybavena automatickou převodovkou. Více verze off-road nazvaná Trailhawk, která je poháněna benzinem V6 o objemu 3,2 litru, bude dostupná ve velice omezeném počtu ve Velké Británii jako verze speciálních objednávek. Žádný vznětový model je zvláště klidný při startu nebo když je zatlačena na tvrdou práci, ale při každodenním řízení je čtyřválcový nafta dostatečně zjemnutelná, aby nebyla obtěžující. Tahá dobře s oběma verzemi, které dodávají 350 Nm točivého momentu z dolní části, takže není důvod, proč je motor opravdu tvrdý. Verze 140 PS je dostatečně dobrá a zřídka se cítí pomalá, zatímco šestistupňová manuální převodovka nabízí poměrně pozitivní změny. Výkonnější motor o výkonu 170 koní by byl naším výběrem, ale především proto, že je to jediný, který je dodáván s automatickou převodovkou. Toto nové devítistupňové auto se může zdát, že má nadměrný počet převodových stupňů, ale pracuje zvlášť dobře s naftou MultiJet II s rychlými, ale hladkými změnami. Vyhýbá se často častému problému lovu správného rychlostního stupně při rychlostech města a reaguje na to, když ho požádáte o kickdown.Most lidé, kteří kupují SUV této velikosti, upřednostňují pohodlí automatické verze a Jeepová verze je jednou z nejlepších převodovek v okolí . Je to docela dobré i na palivu s oficiálním průměrem 48.7mpg a emisemi 154g / km. Pohon na dvoukolkách je nejsilnější s nárokovaným výkonem 53,3 megapixelů a emisí oxidu uhličitého o hodnotě 139 g / km. Pokud jde o manipulaci, Jeep skutečně vylepšil svou hru s novým Cherokee. Manipulace s jeepem je tradiční měkké a mokré odrůdy, ale Cherokee působivě působí na SUV s dobrou regulací těla a citlivým řízením, i když s umělým pocitem. Je to silné v nárožích a dává vám spoustu důvěry - není to něco, co byste mohli říct o modelech Jeep v minulosti. Kvalita jízdy je také přiměřená, i když je to drsný hluk po silných silnicích, ale při rychlosti dálnice je Cherokee docela klidný s velmi malým hlukem větru.
60%