80%
Obsah
Řidičské dojmy
Jedna věc, která chybí v nejnovějších vozidlech, jsou na jejich zádech odznaky o objemu 4,2 litru. Je to proto, že nyní používají V8 s přímým vstřikováním o objemu 5,0 litrů, které Jaguar tvrdí, že jsou zcela nové. Opět jsou nabízeny v normálně nasávaných a přeplňovaných formách a Jaguar říká, že tyto rušivé agregáty jsou čistší, rychlejší a účinnější než dříve. To XK nepředstavuje ekvivalent ekologického ekologického pozemku, ale ve formě bez přeplnění vyzařuje 264 g CO2 na km a vrací…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Uvnitř většiny konstrukčních výčnělků a spodek jsou nízké klíče, s výjimkou přijetí ovladače převodovky JaguarDrive ve stylu XF, kruhového chromového voliče, který vychází z přenosového tunelu při zapnutí klíče a stisknutí spouštěče. Je to trik, ale zábavný a snadno použitelný. Co se týče celkové koncepce a cíle, oblasti, kde Jaguar v minulosti někdy zaostával za svou konkurencí, se zdálo, že barvy a rozestupy panelů jsou dobré. Stejně tak byl interiér, ozdobený lehce tupým výběrem tmavých kůží…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Zdá se, že Jaguar má vážné úsilí na to, aby se znovu vynalezl, modely jako je XF a nové salony XJ, které tvrdě pracují, aby se přestěhovaly od mírně zdokonaleného obrazu, který kdysi sloužil dobře. S kompaktním X-type demisem je nejstarším vozem ve svém sortimentu nyní legendární sportovní grand tourer, který s oválným grilem a tupým tvarem může být vnímán jako více společný s vozy Jaguar vyrobenými v minulosti než těmi, které byly spuštěny od svého příchodu. Bylo to po dobu tří let, a nyní…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Dobrý vzhled. Úžasná výstražná poznámka. Automatické rychlé řazení. Revidovaný interiér z roku 2009 je velmi stylový.
- Malá botka. Řekněte, že 20palcová kola jsou příliš pevná pro většinu.
80%