Pod kapotou Infiniti QX70 je buď 3,7-litrový V6 nebo 5,0 litrový benzin V8, nebo od poloviny roku 2010 3,0-litrový diesel V6. V6 s výkonem 3,7 litru o objemu 3,7 litru bude více než dostačující pro většinu potřeb zákazníků. Je to vylepšený motor, který je stejně šťastný, že jezdí po dálnici, protože se tvrdě pracuje na dálnicích. Za 6,8 sekundy dosáhne rychlosti 62 km / h a na maximální rychlost 145 km / h. Optujte na 5.0-litrový V8 a budete mít pravé svalové auto, které se může pochlubit výkonnostními postavami na řadě s některými sportovními vozy. Srovnává se také se svými třemi hlavními rivaly, BMW X6 XDrive 50i, Range Rover Sport a Porsche Cayenne. Na motorovou naftu od konce roku 2010 bude kupující nejvíce zajímat. Snižuje emise CO2 na 238g / km (288g / km pro benzin V6 a 307g / km pro V8) a výrazně zvyšuje spotřebu paliva. Diesel bude řídit 31.4mpg, zatímco V6 bude mít jen 21mpg a V8 je jen 23mpg. Dieselová výbava V6 opravdu vyhovuje modelu QX70, takže i když je to nafta, nemusíte si představit, že není tak dobré řídit jako benzin. Díky vlastnímu točivému momentu 550 Nm - víc než modelu poháněnému motorem V8 - je ve skutečnosti ideálním motorem s obrovským množstvím síly v záběru a skvělou reakcí motoru, když ji potřebujete. To zajišťuje bezpečný předjíždění a snadný výkon od 50 do 70 km / h je užitečný při připojení k rychle se pohybujícím dálnicím nebo dvouproudým vozovkám. Infiniti se ujistil, že to zní také dobře, takže dostanete svalový V6 hluk stejně jako sportovní poznámku z výfuku. Přesto je stále neuvěřitelně rafinovaný, takže i kdyby jste ho tlačili na maximální otáčky (což nikdy nepotřebujete), nikdy to není hrubé. To z něj dělá perfektní dálkové auto a při rychlosti 70 km / h na dálnici se sotva dotýká 1900 ot / min, což znamená minimální hluk a dobrou hospodárnost. Všechny modely jsou vybaveny sedmistupňovou automatickou převodovkou Adaptive Shift Control, která zajišťuje plynulé a rychlé změny bez jakéhokoliv turbo-zpoždění. Se sedmi poměry se mohou zdát přes vrchol, ale systém Infiniti funguje dobře a "lovit" za správný převodový stupeň a navíc reaguje dobře, když ho požádáte o to, S ostrým, přímým řízením, dobrými úrovněmi přilnavosti a minimálním tělem se QX70 cítí mnohem více agilní, než byste očekávali vůz této velikosti. Jediný údaj o jeho velikosti je řízení. Velké kola (až 21 palců) znamenají, že se na volné cestě cítí trochu těžké, ale je mnohem lehčí při rychlosti parkování. Jděte na špičku V8 nebo naftu S a získáte Active Steer, který otočí zadní kola v opačném směru než přední. To má prospěch ze zlepšení jízdy při vyšších rychlostech a usnadňuje parkování a tříbodové otáčení. Je to jistě užitečné i v těsných zákrutách, protože nepotřebujete tolik řízení, abyste se dostali hladce. Systém pohonu všech kol je navržen tak, aby pomohl trakci, spíše než poskytnout QX70 skutečné schopnosti v terénu. Distribuce výkonu je automaticky rozdělena mezi přední a zadní kola, od 50:50 pro maximální trakci (když je mokrá), až 100% na zadní nápravu za sucha. To znamená, že trakce jsou vynikající, dokonce iv kluzkých podmínkách nebo při odtažení z křižovatek na mokru.
60%