Není divu, že většina lidí půjde na jediný nafta v dosahu. 3.0-litrový V6 motor je tichý, hladký a vytahuje bez námahy především díky tomu, že má 550 Nm točivého momentu spolu s výkonem 238 koní. Na papíře se zrychluje z rychlosti 6 km / h na 6,9 sekundy - to není tak rychlé jako BMW 530d automatické, ale je to docela stejné jako Audi A6 3.0 TDI. Co skutečně vyniká je, jak snadno Q70 dosahuje rychlosti s velmi malým povrchem nebo hlukem. Na dálnici je velmi snadné si uvědomit, že jde o mnohem rychlejší, než si myslíte, zatímco na náročnějších silnicích je stále působivé díky rychlé řazení sedmistupňové automatické převodovky, která je dodávána standardně (verze S a Premium S mají také volant a to v kombinaci s cyklickým cyklem s emisemi 199 g / km, což není špatná sada čísel, ale je uvedena do kontextu BMW 530d (s automatickou převodovkou ), který může vrátit požadovaný objem 46,3 mpg a vydává jen 160 g CO2 / km. Je to lepší volba než benzín, ačkoliv je motor o objemu 3,7 litru hladký a ostřejší, postrádá in-gear gruntu nafty. pracovat v určitých situacích, například při spojování rychlého toku s dvojitým vozovkem z krátké jízdní dráhy, je to rychleji od 0-62 mil za hodinu, řízení sprintu za 6,2 sekundy, ale diesel se cítí rychlejší v každodenní jízdě. docela žíznivý, avera což je 27,7 milionu vozů s emisemi CO2 235 g / km. Řidičský model GT si můžete myslet, že tento Infiniti je spíše komfortní než sportovní. Sedí na 18-palcových slitinách a se standardním odpružením je velmi dobrá na silnicích s nedostatečným povrchem a je tichá na dálnici. Je však v rohu měkká a je tu viditelná role, zatímco se může začít cítit klidně na zvlněných cestách - není příjemné pro ty v zádech. Modely S a S Premium dostanou řadu mechanických změn, včetně čtyřkolového aktivačního řízení (4WAS) - jedinečného prvku na pohonu zadních kol. Změnou předního poměru řízení a nastavením geometrie zadního zavěšení podle vstupu řízení a rychlosti vozidla je systém navržen tak, aby zvýšil obrat, maximalizoval přilnavost a zvýšil stabilitu. To je spojeno s většími 20-palcovými slitinami spolu se sportovním odpružením a skutečně transformuje auto. Je to mnohem ostřejší v zatáčkách, zatímco je tam také menší kolečko, takže se cítí jako mnohem menší auto na krouživých silnicích s agilitou, která je impozantní pro výkonný salon. S Premium modely jsou ještě lepší díky systému Dynamic Cornering Enhancement (DCE). To v podstatě využívá brzdy a točivý moment motoru pro řízení rychlosti jednotlivých kol. Takže bude brzdit vnitřní kolo na ohybu, aby bylo zatáčení plynulejší a přesnější. Může také využít brzdy, aby pomohla vytvořit větší odezvu řízení, když jsou vyžadovány rychlé změny směru, jako např. V ohybu S nebo v manévrech s rychlým přejezdem.
60%