Sedan G byl narušen nedostatkem vznětového motoru, ale Infiniti nedělá stejnou chybu v modelu Q50 - je dodáván s novým vznětovým motorem o objemu 2,2 litru. No, říkáme nové, je to vlastně jednotka Mercedes-Benz, která se používá u široké škály modelů od SLK po M-Class. V modelu Infiniti vyvíjí 170 koní, ale působivěji má točivý moment 400 Nm, který dosahuje maxima od 1600 otáček za minutu. Teoreticky by to mělo znamenat silný výkon a když to není pomalé, není to rafinovaný nebo klidný motor, takže využívání této síly je daleko od příjemného zážitku. Ve srovnání s podobnými dieselovými motory od Audi, BMW a Jaguar to vypadá hrubé. Máme jen příležitost řídit to s volitelnou sedm-rychlostní automatické spíše než standardní šestistupňová příručka. Zatímco auto poskytuje přiměřeně hladké změny, nepohybuje rychlost velmi rychle, což znamená, že celkový zážitek z jízdy se často cítí napjatý. Jedna věc, kterou má 2.2d, je ekonomika. V průměru dosahuje nárok na nárok 64,2 m / s s manuální převodovkou, což znamená, že emise pouhých 114 g / km - působivá čísla pro vůz této velikosti. Druhým modelem řady Q50 je Hybrid, který je k dispozici s pohonem všech kol. Poháněný benzinovým motorem V6 o objemu 3,5 litru, který je kombinován s elektrickým motorem, je to nejrychlejší hybridní motor na trhu, který spravuje 0-62 mil za hodinu za pouhých 5,1 sekundy. Je to stejný hybridní systém používaný v modelu M35h, ale sedmistupňová automatická převodovka byla naladěna pro zlepšení výkonu. Výsledkem je velmi odlišný hybrid, než jsme si zvykli. Neexistuje žádná CVT převodovka, takže se nemusíte dostat, když se urychlíte. Místo toho zní skutečně sportovní s příjemným výfukem a silným zvukem V6. Necítí se to tak rychle, jak to naznačují čísla, ale určitě to není nic. Výhody hybridního systému jsou zřejmé také v ekonomice - nárok 45.6mpg se CO2 144g / km z auta s více než 360PS. Model Q50S Hybrid je dodáván také s technologií Direct Adaptive Steering - první elektronickou technologií řízení na světě. To znamená, že mezi volantem a stojanem řízení není žádné fyzické spojení (přestože v případě selhání systému existuje tradiční sloupec jako bezpečnostní záloha). Teorie, která je za tím účelem, spočívá v tom, že tím, že se zbaví mechanických ztrát v konvenčním systému, je reakce na řízení rychlejší a vibrace na volantu se stávají neexistujícími. Zní to chytře, ale co to je v praxi? No, je to lepší než standardní systém řízení 2.2d, který postrádá pocit a reakci. S přímým adaptivním řízením můžete měnit jak hmotnost řízení, tak i citlivost od světla až po těžké a přímé. V druhém je pro sedačku velice zvláštní a je téměř přímé. Rozhodněte se pro prostřední prostředí a je to lepší, přestože se stále cítí velmi uměle a nenarušuje vás stejnou důvěrou v zákoutí jako konkurenční salony. Je to zajímavý systém, s kterým se můžete hrát, ale vy se ptáte, proč nemohou jen na první místo udělat standardní nastavení řízení, možná se sportovním nastavením, které přidá odpověď. Stručně řečeno, zdá se to komplikované.
40%