Hyundai Tucson je k dispozici s pěti motory - dvěma benzinovými a třemi dieselovými motory a využívá dvoukolové nebo čtyřkolové pohony, které závisí na tom, jak výkonný je motor. Nejlepším - a nejlevnějším řešením je 1.7 CRDi, což je pohon předních kol a produkuje 116 koní s 280 Nm točivého momentu. Je to tiché, rafinované a ekonomické s až 61.4mpg podle oficiálních čísel. Motor musí být tvrdě pracovat na předjíždění, ale je více než vhodný pro běžné jízdy na dálnici a má spoustu dolního točivého momentu pro plynulé zrychlení v okolí města. Pokud váš roční kilometrový výkon nezaručuje výkon nafty, můžete se rozhodnout pro 1,6litrový benzin buď s výkonem 136 koní nebo 177 koní. Benziny jsou dostatečně výkonné - zejména 177 koní - ale jak byste očekávali, že ekonomika nebude tak dobrá. 136PS přináší nárok na 44,8 mil. Vozů a 177 koní - pohon všech kol - je dražší při jízdě s nárokovanými 37,2 mil. A 177 mil. Km. Poznamenali jsme také, že benzinový motor se na dálnici dostává spíše hlučně, zejména při vyšších otáčkách. 2.0 CRDi s výkonem 185 koní je na druhé straně tichý a hladký při všech rychlostech. Je také vybaven 400 Nm točivého momentu od 1750 ot / min, což znamená, že je ideální pro předjíždění nebo tažení, s brzdným limitem 2200kg. Dieselový motor 2.0 je také k dispozici se 136 koní, ale to snižuje tažnou kapacitu na 1900kg. Jelikož se jedná o pohon všech čtyř kol - modely 2.0 CRDi nejsou tak výkonné jako 1.7 CRDi, u 136PS a 185PS se vracejí příslušné modely 58.9mpg a 47.9mpg. Systém pohonu čtyř kol dává Tucsonu nějaký terénní potenciál s uzávěrovým diferenciálem, ale nikdy není vhodný pro těžké zaplnění blatníků kvůli jeho poměrně nízké světlosti. Ve skutečnosti převážná většina Tucsons nikdy neopustí silnici, a to je zde, že dojem, s jemnou jízdu, která je hladká a vláčná. Je pravda, že drsné silnice nebo hrnčířské dálnice trochu rozruší jízdu, takže věci budou mít pro ty, kteří jsou na zádech, dotek hrbený. Ale z větší části je Tucson pohodlné auto, které je vzdáleno daleko. U všech modelů je standardní šestistupňová manuální převodovka standardní, ačkoli šestistupňová automatická volba je k dispozici. Jediným skutečným nevýhodou je manipulace s bezvládným řízením, které vrací zpátky jen málo. Výsledkem je, že Hyundai není tak zábavný ani záměrný jako Ford Kuga nebo Nissan Qashqai. Ale Tuscson by neměl být příliš výrazný. Je to skutečně bezpečné a předvídatelné, zatímco tělesná hmotnost je minimální na všech silnicích B.
80%