V sestavě ix20 jsou nabízeny tři motory a všechny jsou impozantně účinné. Nová motorová nafta Common-Rail 1.4 CRDi s výkonem 90 k je očekávána jako oblíbená volba, a proto je snadné pochopit, proč je hladká, tichá a přitom poskytuje výkonnost, když ji potřebujete. Více než 90% maximálního točivého momentu 200 Nm je k dispozici od pouhých 1500 otáček za minutu, což vám umožní hladce zrychlit z klidového stavu. To také znamená, že motor nemusí být tvrdě zpracováván, což pomáhá s efektivitou a hladinou hluku. Při rychlosti 70 km / h je to velmi tiché, takže je snadné si myslet, že jste v benzinovém autě, přesto však stále silně vytahuje rychlostní stupeň pro snadné předjíždění. Vybavená integrovanou technologií Stopgart (ISG) a standardní šestistupňovou manuální převodovkou s pozitivním a pěkně posunutým posunem, verze ix20 CRDi má emise CO2 jen 114g / km a dosáhla úspory paliva 65,7mp na oficiálních kombinacích cyklus. Tyto impozantní čísla znamenají levné sazby daně z vozidel, protože sedí v pásmu C pro VED. Díky tomu, že má časový systém řízený řetězem, majitelé také těží z prodloužených servisních intervalů 20 000 mil. Mezi další funkce, které jsou navrženy tak, aby zlepšily účinnost, patří energeticky úsporný systém řízení alternátoru, ukazatel směru jízdy nahoru / dolů, který povzbuzuje úsporný styl řízení a pneumatiky Continental s nízkým valivým odporem. Varianta 1,4-litrového benzínu o objemu 90 koní je vypůjčena z řady i20 a je také pravděpodobné, že bude velkým prodejcem. Stejně jako nafta, tato verze má systém ISG, což má za následek emise jen 130g / km a požaduje průměrnou ekonomiku 50.4mpg. Konečným motorem je 1,6-litrový benzín, který je také použit v modelu Hyundai i30 a je jediný model, který je k dispozici s automatickou převodovkou ve formě čtyřstupňové auto. Ix20 je první vůz v historii Hyundai, který byl podroben rozsáhlému testování na nejhorších britských silnicích, aby se ujistil, že může poskytnout jak příjemnou jízdu, tak radost z jízdy. Výsledky jsou určitě úspěšné. Je to velmi pohodlné auto, které cestuje s malým větrem nebo hlukem z vozovky a velmi dobře se s ním zachází. Řízení je dobře vážené a má přiměřené množství pocitu a navíc reaguje na to, když se změníte na rohy. V rozích je trochu válečkem - to je vůbec lidský nosič - ale ix20 se stále cítí velmi komponovaný a uklidňující. Řízení je lehké při nízkých rychlostech, takže parkovací manévry a tříbodové zatáčky jsou hravé a navíc je zde dobrá viditelnost.
80%