80%
Obsah
Řidičské dojmy
Jediným motorem, který je k dispozici v modelu i800, je 2,5-litrová CRDi nafta s výkonem 170 koní nebo od listopadu 2008 130 koní. Tam, kde působí nejvíce jeho tažnou sílu dolů. S 392nm (289 lb-ft) k dispozici v 2000-25000rpm, je to skvělé vlečné vozidlo. Ve skutečnosti má brzděnou tažnou hmotnost 2300 kg a získala ocenění za schopnost vlečení. I800 se neobjevuje ani na 14,5 sekundy, což je více než úctyhodné pro auto této velikosti. Na dálnici je beznadějný křižník a dobře se hodí na dlouhé vzdálenosti; ekonomika není ani špatná, s možností zvýšení o 33%. Hyundai elegantně vyměnil zadní listové pružiny v dodávkovém vozidle H-1, aby přivolal závěs, když jej převedl na i800. Tato jízda je výborná a díky tomu je hladká na dálnici a je příznivcem při namáčení hromů a rutin na silnějších silnicích. I800 se nezachází tak, jako by naznačovaly jeho obrovské rozměry. Je to více než pět metrů dlouhý a dva metry široký, ale nemá to pocit, jako by to bylo na silnicích A a B, kde je řízení velmi dobře vážené, tělo válce je obsaženo a je tu hodně přilnavosti. Ve městě je trochu hrstka - parkování může být náročné a měnící se jízdní pruhy nebo filtrování do provozu mohou nějaké plánování. Ale v jeho přirozeném prostředí na dálnici je to pohodlné, rafinované a je málo ve způsobu hluku motoru.
Interiér
Interiér i800 není tak užitečný, jak byste mohli očekávat. Kvalita stavby je špičková, robustní knoflíky jsou snadno použitelné na cestách a jsou vyrobeny z kvalitních materiálů. Navíc je zde pár málo luxusů, jako je kožený volant a vyhřívané sedadlo řidiče. Je snadné se dostat dovnitř a ven, díky velkým dveřím a spoustě pohybů sedadel vzadu. Je tu prostor pro šest v zádech, tři v každém ze dvou zadních řad. Sedadla jsou pohodlná a je zde slušné množství hlavy a nohy - nikdy se necítí být…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Hyundai i800 je velký dopravce, který má velký význam. To také dělá něco, co většina ostatních lidí dopravci ne - to sedí osm s dostatkem prostoru pro zavazadla. Jelikož lidé nosičů mají menší, chytřejší a stále kompaktnější, větší, které nabízejí spoustu prostoru, padly na cestě. Ty, které jsou vlevo, jako jsou Mercedes-Benz Vito a Volkswagen Caravelle, mohou stát cokoli až 38 000 liber a mají tendenci začít za 25 000 liber. I800 podbílí oba podstatně, přichází za méně než £ 20,000, a je dobře…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Silné a tiché 2,5-litrové dieselové motory. Sedí osm s dostatkem prostoru pro všechny. Dobrá hodnota. Pětiletá záruka. Pohodlně na dálnici.
- Velká a objemná velikost znamená, že není snadné zaparkovat.
80%