80%
Obsah
Řidičské dojmy
Volant je skvěle vyvážený, díky čemuž vůz skvěle drží směr jízdy a zvládá jet rovně i v situacích, kdy je na silnici několik centimetrů vody. Sedadlo řidiče s nastavitelnou výškou je tvrdé, ale při jízdě velmi pohodlné. Vlastnosti týkající se výkonu vám pomohou udržet požadovanou rychlost, kterou vám ukazuje přehledný, jasný a velmi přesný tachometr. Počítač najetých kilometrů lze snadno číst během jízdy. Rádio funguje bez problémů a stěrače stírají.
Takže to, co by se klidně mohlo proměnit v jízdu do pekel, se vyvrbilo v příjemnou projížďku, po které nám zůstal široký úsměv na rtech.
Během uplynulého týdne jsem najel dalších 500 kilometrů za mnohem příjemnějších podmínek. Moje průměrná spotřeba trošku poklesla s tím, jak jsem přidal na rychlosti, a to na 6,1 litrů na 100 km. I když jsem auto znovu natankoval, tak jsem ho vracel s větším množstvím paliva v nádrži, než když jsem ho přebíral. Takže v tomto ohledu nemám žádné připomínky. O důkaz víc, že excelentní 82 kg celohliníkový motor Kappa verze 1 248 cc se spotřebou 5,1 l/100 km, který byl použitý i v případě menší i10, byl dobrou volbou.
Ovládání Hyundai i20 není tak zábavné jako v případě Mazdy 2 nebo Suzuki Swift a rozhodně není ani tak dokonalé jako u Fordu Fiesta. Zkrátka tomu chybí nějaké to vzrušení. I tak si ale bezpečně poradí s každou výzvou, kterou by mu běžný řidič mohl postavit do cesty. Určitě je lepší než Opel Corsa, Volkswagen Polo nebo standardní Renault Clio.
Koupil bych si ho? Ne. Menší i10 s 1.2 litrovým Kappa motorem splňuje vše, co bych od mého vozu očekával. Nicméně, a to nechci až příliš vychvalovat, kdokoli s dětmi a nízkým rozpočtem za tuhle cenu nic lepšího než i20 nesežene. Nepředstavuje jen dobrý poměr ceny a kvality s výhodnou pětiletou zárukou, ale je to zkrátka dobré auto.
Interiér
Na to, že je model Hyundai i20 stejně velký jako Ford Fiesta, je podstatně prostornější. Máte možnost se více napřímit, jelikož je tu více místa na hlavu a nohy, takže pohodlný převoz pěti dospělých lidí nepředstavuje problém ani na delší vzdálenosti. K tomu, abyste to mohli pořádně rozjet na dálnici, však budete nejspíš potřebovat 1.4 litrový benzín nebo některý z nabízených dieselových motorů. A za málo peněz tu dostanete hodně muziky, protože výrobce na komponentech, jako třeba na…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Hyundai i20 je v podstatě náhradou za starší model Getz a přinesla spoustu vylepšení po stránce kvality i designu - tak významných, že může s přehledem konkurovat již zavedeným malým hatchbackům jako například Toyotě Yaris či Opelu Corsa.
Svou příznivou cenovkou a bohatou výbavou i v základních třídách představuje opravdu skvělý poměr ceny a kvality. Hyundai i20 navíc standardně přichází s pětiletou zárukou, což jen dokazuje, nakolik výrobce věří odolnosti a dobrému sestavení tohoto vozu. A…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Postrádá charakter. Interiér základních modelů působí docela lacině. Sedadla neposkytují dostatečné pohodlí při jízdách na dlouhé vzdálenosti.
- Propracovaný a snadno se řídí. Skvěle sestavený. Standardní záruka na 5 let. Úhledný a čistý design. Slušný prostor u zadních sedadlech. Základní, 1.2 litrový motor disponuje nízkou spotřebou.
80%
Hyundai i20 na prodej
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 250 196 km
- Cena
- 53 500 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 180 000 km
- Cena
- 99 990 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 180 000 km
- Cena
- 99 990 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 89 449 km
- Cena
- 109 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 39 317 km
- Cena
- 99 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 98 000 km
- Cena
- 115 000 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 64 000 km
- Cena
- 189 000 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 32 000 km
- Cena
- 189 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 48 361 km
- Cena
- 84 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 76 390 km
- Cena
- 140 800 Kč