80%
Obsah
Řidičské dojmy
Originální Hyundai i10 1.1 se v testech velmi osvědčila a vypadá to, že zákazníci zastávají stejný názor. Poptávka převýšila nabídku o více než 50 %. Očekávalo se, že se v prvním roce prodá 7 000 kusů, nicméně do října 2008 se jich prodalo celkem 11 000.
Hlavním problémem byla dodávka benzínů s objemem 1.1, což se nakonec vyřešilo novou řadou celohliníkových motorů Kappa s objemem 1,2 litru.
Tento malý motor přináší větší výkon a vyšší maximální točivý moment, přesto však vyprodukuje o něco menší množství CO2.
Nejspíš vás překvapí, že tohle drobné auto dokáže usadit pět lidí. Všechna sedadla jsou vybavena tříbodovými bezpečnostními pásy. Vzadu je spousta prostoru na hlavu a opěradla zadních sedadel, která jsou rozdělena v poměru 60:40, lze zcela sklopit, čímž vytvoříte plochý nakládací prostor.
Pod nejzazší částí najdete modulární zásobník s hloubkou 6” a pod ním kompaktně uložené rezervní kolo.
Vypadá to, že se Hyundai i10 snaží vytlačit svého konkurenta Fiat Pandu, jelikož nabízí poměrně slušný výkon v nižších rychlostech a vzhledem k tomu jak je toto vozidlo drobné, překvapivě má dobré ovládání. Na dálnici už ale trošku nestíhá, za což může dlouhý převod na pátém stupni, kvůli čemuž při 1 000 rpm v rychlosti okolo 40 km/h trošku nestíhá, což ale neznamená, že je to nějaký slaboch, rychlost 110 km/h totiž zvládá při pouhých 3 000 rpm.
Tím ale jeho výhody nekončí, výrobce totiž nezapomněl snad na nic, takže mimo jiné zahrnul i vypínatelný airbag spolujezdce a kotevní body Isofix pro levé i pravé zadní sedadlo. Dokonce i zadní okna se stahují přímo do dveří. A kolik vozů této velikosti a ceny má elektricky posuvné střešní okno?
Interiér
Vzadu je plno místa na nohy i hlavu a díky rozumné velikosti zadních dveří je i nastupování a vystupování velice snadné. Kapacita nákladního prostoru, pokud jsou všechna sedadla obsazená, činí rozumných 258 litrů. Při sklopení zadních sedadel získáte mnohem lepší nákladní plochu než u podobných aut, jako například Fiat Panda nebo Citroen C1. Pode dnem kufru naleznete rezervu, která je spíše kompaktní, než aby zabírala spoustu místa a byla vám v podstatě k ničemu. Hyundai i10 má navíc relativně…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Zábavné řízení, levný provoz a atraktivní design svědčí o tom, že i10 byla pro Hyundai obrovským krokem vpřed. Získala si spoustu zákazníků, mezi kterými byla spousta příznivců jiných automobilových značek, a tak není divu, že poptávka překonala nabídku o víc než polovinu.
1.1 litrový motor si na dálnici vede celkem obstojně a přestože na pátém stupni v rychlosti okolo 40 km/h při
1 000 rpm celkem zaostává, není příliš hlučný. Řízení je dobře vyvážené, volant vás nikam netáhne, a ani…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Hyundai trvalo dlouho, než vyřešila problémy se spojkou, nastavením světlometů a motorem. Motoru s objemem 1.1 litru je lepší se vyhnout. Potíže se zadními brzdami.
- Finančně nenáročné auto. Všechny modely disponují klimatizací, pěti bezpečnostními pásy a zadními sedadly, které lze kompletně sklopit. Na svou velikost zvládá jízdu velmi dobře. Model Blue z roku 2011 produkuje jen 99g emisí na 100 km.
80%
Hyundai i10 na prodej
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 94 873 km
- Cena
- 89 900 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 137 000 km
- Cena
- 69 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 121 321 km
- Cena
- 89 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 71 408 km
- Cena
- 65 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 94 873 km
- Cena
- 89 900 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 76 520 km
- Cena
- 49 900 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 103 700 km
- Cena
- 75 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 115 200 km
- Cena
- 59 900 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 67 999 km
- Cena
- 144 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 192 097 km
- Cena
- 84 900 Kč