Genesis má výkonný zážehový motor V6 a pohon zadních kol, které jsou vhodné pro přitažlivost nadšenců. Ale Genesis je trochu příliš velká pro jízdu gung-ho a nevyhovuje charakteru auta. Rozložení předního motoru a pohonu zadního kola je přínosem pro rozložení hmotnosti, což napomáhá přesnému a plynulému jízdě, ale jeho manipulace je spíše bezpečná a bezpečná než zábavná. Řidič dostane displej head-up, který zaručuje, že si může přečíst důležité informace nebo navigační pokyny, aniž by musel odvrátit od silnice. Existují tři jízdní režimy - normální, ekologické a sportovní - což dává řidičům možnost zvolit si, jak vozidlo reaguje změnou elektronicky řízeného vzduchového odpružení. Přestože i tvrdší nastavení sportovního režimu, zatímco auto je trochu hbitější a stabilnější, vás nenutí, abyste ho udržovali po dlouhou dobu. Genesis nabízí výjimečný komfort a zdokonalení. Motor s objemem 3,8 litru je sotva slyšet a osmistupňová automatická převodovka se téměř nepatrně posouvá. Ačkoli dosahuje maximálního točivého momentu 397 Nm při 5000 otáčkách za minutu, přibližně 90 procent je k dispozici od pouhých 2000 ot / min, takže v kombinaci s osmistupňovou převodovkou se Genesis nikdy necítí bez akcelerace. Hyundai se také podařilo eliminovat největší rušivé vniknutí do kabiny. Oficiální kombinovaná spotřeba paliva o objemu 25,2MPg nezněla působivě, a to zejména díky tomu, že je o 12,5mm nižší než podobně poháněný BMW 535i (stejně vzácné auto na britských silnicích v dnešní době) . Ale během několika set mil jízdy se nám podařilo udělat něco o něco lépe, a možná je to jen vzácný případ, kdy se oficiální test spotřeby paliva v laboratoři snadno opakuje v každodenní jízdě. Genesis má mnoho standardních technologických prvků, které najdete na jiných vozidlech. Máme rádi jeho interpretaci otevírání hands-free bootů. Senzor detekuje klíč v blízkosti bootovacího prostoru a pokud je tam po dobu 3 sekund, otevře se víko. Žádný pošetilý krok pod nárazníkem, aby přesvědčil senzor, který potřebujete k přístupu. Hands-free a nohy. Neexistuje žádný dieselový variant, což je trochu zklamáním. Ale Genesis, ačkoli globální vůz, bude mít největší vliv v Severní Americe, kde dieselové motory jsou stále v rámci trhu. Hyundai by pravděpodobně musel vyvinout vhodnou jednotku pro Evropu, kdyby někdy chtěl spustit naftovou verzi, ačkoli motor v Santa Fe je možná skoro do té míry, jako je pohánět auto tak zvláštního, jako je tento.
80%