Na vinuté venkovské cestě je nemožné popřít, že Coupe je zábavné auto bez ohledu na volbu motoru. Řízení je dobře vážené a přesné, zatímco pevné zavěšení znamená velmi malé zatížení těla. Je to potěšení, že se dostanete do zákoutí a nepochybně vám na tváři ponecháte úsměv. Všechny modely mají tlačítko Sport, které váží řízení a zesílí odezvu škrticí klapky, což ještě více přispívá k této zkušenosti. U benzinových modelů je pro zavádění účelnější výfukový systém. Nevýhodou manipulace se soustředěným nastavením je pevné jízda, která je v nepohodlném směru na silnějších silnicích, zatímco střední rohové výklenky nebo ohyby mohou narušit zadní část vozu. Šikovná manipulace je nejlépe doplněna o 184PS motory Cooper S a 211PS John Cooper Works, které poskytují dobrý výkon a příjemnou výfuku. Motor 122PS na vstupní úrovni Cooper, přestože je vhodný pro méně nadšené řidiče, není dostatečně silný na to, aby skutečně doplnil manipulaci. Konečně je zde vznětový model Cooper SD, který slučuje dobrý výkon s úsporou paliva - ale má méně příjemný zvuk a mírně zdlouhavou manipulaci. Na straně plus je nafta dokonale slušným společníkem na dlouhém dálničním výjezdu, který tiše cestuje s dostatkem momentu v rezervě pro předjíždění pomalých pohybů. Ale pro nejlepší kombinaci výkonu, hospodárnosti a použitelnosti budeme muset doporučit 184PS Coupe Cooper S. Může zrychlit z 0-62 mil za hodinu za 6,9 sekundy, přesto přináší chvályhodnou spotřebu paliva 48,7mpg a emise 136g / km.
60%