Honda také přichází s úplně novým řetězovým cam motorem pro vůz. Volal i-DSI, používá dva ventily a dvě zapalovací svíčky na jeden válec, aby poskytl kombinaci nízkých otáček, výkonnosti a hospodárnosti, které ani nikdo jiný nesouhlasí. Stačí se podívat na čísla: nula až šedesát za 11,7 sekundy, maximální rychlost 106 mph a kombinovaná ekonomika postava 49,6mpg. Dokonce i městská postava je téměř 41mpg a na běhu je možná téměř 60mpg. Přirozeně to dává vozidlu nízký výkon 134 g / km, který udržuje vozidlo v nejnižší třídě VED ve výši 100 liber ročně, a to je také velmi rozumná volba pro řidiče firemních vozů. Kromě toho je pojištění ve skupině 3E. A, ano, cena startéru je pouze 8,995 liber na cestě s tříletou zárukou 80 000 mil. Za takové peníze Ford doufá, že vás přenese do pětidveřové Fiesta s motorem o objemu 1,3 litru, který pochází ze sedmdesátých let. Takže, jaký je tento prvek ctností řídit? Sedadla jsou pohodlná. Má snicky, čistý a pozitivní převodový stupeň. K dispozici jsou užitečné zásobníky, cubbies a držáky pohárků všude, aby držely všechny vaše kousky. Řízení je světlo, aniž by bylo příliš světlé. Jízda je trochu tuhá. Převodovka je krátká pro dálnici. A manipulace je, abych použil laskavé slovo, "ujistil". Nepředpokládejte, že by se vám to mohlo líbit. Dobře, kdyby to bylo houpání, každý jiný výrobce by neměl jinou možnost, než jít do západu slunce a střílet se. Hádám, že nový SEAT Ibiza uteče s vyznamenáním "zábavné zábavy". (Nový Fiesta rozhodně ne.) Ale jazz hraje jinou melodii. Dělá to práci. Je čistý, uklizený a bezpečný. (Honda očekává čtyřhodinovou bezpečnostní skóre pro NCAP.) Ale není to žádný závodník. A většině lidí na našich dopravních zanesených cestách Gatso zamořených, to vůbec není problém. Jedinou obtížností, kterou Honda bude mít, bude, že dodá dostatek vozů, aby uspokojila poptávku.
80%