Snad největší rozdíl mezi FCX Clarity a současnými EV je výkon, který nabízí. Honda to porovnává s 2,4-litrovým vozem Accord - vozem s přiblížením 200 koní - a rozhodně se cítí rychle na cestách. Neexistují žádné oficiální údaje o výkonu, ale prohlašuje se, že trvá méně než 10 sekund. Stejně jako u ostatních elektrických vozidel, je to mimořádně působivé, a to díky skutečnosti, že maximální točivý moment motoru o výkonu 136 koní je 256 Nm, a to na rozdíl od benzínového nebo dieselového motoru, který má dosáhnout určitých otáček. Ale je to ve vyšších rychlostech, kde FCX Clarity svítí, je rafinovaný a uvolněný, dokonce i při maximální akceleraci, zatímco zvyšuje rychlost bez námahy. Je to docela tiché, když se odtáhne pryč, zatímco prodloužený plyn způsobuje slabé elektrické kvílení, i když pokud se opravdu zrychlíte, je tu spíše lichý běsný hluk připomínající něco ze sci-fi filmu. Převodovka CVT znamená, že je v podstatě jen jeden převodový stupeň, takže vše, co musíte udělat, je posunout páku řazení ve spínací skříňce a jste pryč. Je dobře vnímáno s citlivým řízením, zatímco jízda je hladká a odpuštěná. Brzdy nejsou skvělé, protože nemají dostatek postupu, takže hladké zastavení není vždy snadné, bezpochyby vedlejší efekt regeneračního brzdového systému. Klíčovým aspektem FCX je však to, že někdo, kdo přichází z "normálního" automobilu, nebude cítit na místě. Kromě nedostatku hluku motoru je to spíš jako řízení standardního benzínového vozidla, což je velmi dobrá věc. Další velkou silou FCX Clarity je řada. Na 270 mil je mnohem víc než jakákoli jiná EV - Nissan Leaf pokrývá například přibližně 80 až 100 mil - a navíc ani není příliš dlouhé čekání na dobití. Naplnění nádrže na vodík stojí zhruba 24 liber - kolem stávajících nákladů na 4,5 litru nafty, takže je ekvivalentní automobilu, který může průměrně činit 60 tun. Špatnou zprávou je, že zatím nemůžete koupit FCX Clarity a Honda nemá pevné plány na prodej ve Velké Británii. Model je v současné době pronajatý v Japonsku a ve Spojených státech, kde je k dispozici asi 380 liber měsíčně za tříletý pronájem, avšak ve Velké Británii prostě není dostatek čerpacích stanic, aby to ospravedlnilo. Ale Honda říká, že se to stane jeden den. Mezinárodní agentura pro energii se domnívá, že do roku 2050 budou dvě třetiny všech vozidel na silnicích muset být palivový článek nebo elektrická baterie a toto je vize, kterou sdílí společnost Honda. Značka netvrdí, že FCX Clarity je jediná cesta vpřed, místo toho to považuje za jednu z mnoha forem alternativní síly, která bude sedět vedle hybridů, zásuvných hybridů a plně elektrických vozidel. Pokud jde o alternativní výkon, FCX Clarity je zatím nejlepším příkladem.
80%