Převládající rys starého CR-V byl nedotčený. Honda to zlepšila na polovinu svého modelového života, ale stále jste si museli vzpomenout, že řídíte "sportovní užitkové vozidlo", nikoliv auto. No nic víc. Nový model CR-V je jedním z nejhezčích nových vozů, které můžete koupit. Má výborný jízdní komfort. Je to docela měkké. Stále ještě nedosahuje. Přeměňte ji na kruhový objezd a zachází jako s jiným SUV na planetě. A nejen to, máte pocit úplné kontroly. Je to extrémně ovladatelné a velmi příjemné, ale chcete je řídit. Samozřejmě, že 140PS naftové motocykly neobsahuje první model 177PS RAV4 T180, který jsem vyrazil na start. Nemůžete blokovat a měnit ho na masivním kroutícím momentu T180. Ale je to stále dokonale adekvátní a při rychlosti 31 mph za 1000 otáček za minutu v 6. je to výborný křižník. Stejně jako 2.2 diesel můžete také mít nový CR-V s benzínovým motorem o objemu 2,0 litru a benzínovým automatem o objemu 2,0 litru. (Bez dieselové automatiky.) Systém pohonu čtyř kol nyní disponuje systémem Dual-Pump. Takže to zapadá mnohem rychleji, když je potřeba. CR-V je však "měkký vozík", který nemá žádné středové rozvaděče nebo nízkou vzdálenost pro "vážnou" jízdu na silnici. Vzhledem k tomu, že 5-dvířka CR-V a RAV4 byly vždy, je to rodinný vůz pro rodiny, kteří nechtějí sedan, hatchback, kombi a zvláště nechtějí MPV. Nabízí mírně zvýšenou jízdní pozici mnoha žen, kteří se cítí s větší jistotou a která je také velmi přátelská ke špatným zádům. Je to tak praktické a stejně prostorné jako většina MPV. Hutné pneumatiky pokrývají obrubníky. Systém čtyř pohonů s dvojitým čerpadlem vám pomůže dostat vás z mokrých travnatých polí. Je menší, nižší a lehčí než loňský model CR-V. Přesto je také větší uvnitř, rychlejší, úspornější, lepší manipulace a méně emisí CO2. Dalo by se říct, že Honda udělala docela důkladnou práci. Hlavní předností tohoto nového CR-V je však přátelský zážitek z jízdy. Není to jen "jako auto". Je to opravdu lepší než většina aut.
80%