80%
Obsah
Řidičské dojmy
Benzinové i vznětové motory jsou spolehlivé řetězové kamery. Benzín s benzínovým motorem 2.0, který se také používá ve vozidlech Accord a FR-V, zůstává skvěle sladký. Ale velká zpráva je 2.2 i-CDTi, pro kterou jsme čekali více než rok. V CR-V je trochu hlučnější než Accord. A stejně jako v dohodě píská. Ale dává velmi příjemnou, hladkou jízdu bez náhlého turbo katapultového efektu a uvolněného cestování v rychlosti 30 mph za 1000 ot / min v 6. místě. To je přiměřená rychlost pro tažení karavanu až do 1.386kg, což je 85% jeho pohotovostní hmotnosti. Honda nastaví hranici o něco výše o 1500 kg. Manipulace je rozhodně lepší než to bylo s mnohem menšími nedotáčkami. Je to zhruba stejně jako X-Trail, ačkoli stále není tak dobrý jako RAV4, ani jako grippy vpředu jako Hyundai Tucson a KIA Sportage. Ale mluvím zde o extrémním zacházení. Je velmi příjemné jezdit, a to je kritérium, které většina lidí vyhodnotí. Pod rovnou podlahou byl zdokonalen hydraulický systém pohonů s dvojitým čerpadlem Honda, který byl doplněn další jednosměrnou vačkovou vačkou a systémem pilotní spojky, který detekuje sklouznutí a reaguje okamžitým přenosem pohonu na zadní kola. To funguje velmi dobře v mokré trávě, blátě a sněhu, a také v mokrém prostředí na horských vlasových pracích, kde se zadní kola spojují a potlačují nedotáčivost tím, že tlačí vozidlo za roh, aniž by se oškrábalo pro uchopení. Ve srovnání s X-Trail 2.2DI. RAV4 D-4D a Freelander TD4, je CR-V 2.2 i-CDTi výkonnější, zrychluje se trochu lépe, je o něco rychlejší, je úspornější a snižuje CO2, takže je pro sebe velmi dobrý.
Interiér
Zadní sedadla se stále dostanou na nejrůznější triky, sklánějí se nebo sklouzávají dozadu a dopředu, aby za sebou zajistily 527-628 litrů zavazadlového prostoru nebo se sklopily, opěrky hlavy stále na místě, aby uvolnily 952 litrů. Bezpečnost nezakránila ani zadní sedadla, protože všechny tři zadní sedadla mají správné tříbodové bezpečnostní pásy. A díky své nové ultra tuhé karoserii získala Honda čtyřhodinový výsledek NCAP crash testů společně s třemi hvězdami pro bezpečnost chodců, která je…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
RAV4 zahájil v roce 1994 akci Spojeného království pro sportovní vozy. Poté vyvrcholila dodatečnou dvojicí dveří, která je ještě praktičtější v červnu 1995. Honda CR-V však byla čestným druhým na scéně, když porazila LandRover Freelander trh v červnu 1997 o 6 měsíců, a přichází na £ 2 000 levnější. Zachytila veřejnou představivost toho, co by mělo být skutečné rodinné auto, byl okamžitý hit a od té doby zůstává. Na trůn se objevilo mnoho dalších novějších předstíraných. Nejpozoruhodnější je…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Nízkopodlažní tah z rafinovaných řetězových vaček. Projíždějící kabina na modelech CVT auto. Velkou obuv lze zvýšit posunutím zadních sedadel dopředu. Trvalo velmi dobře.
- Žádná nafta do roku 2005. Benzín spolehlivější než nafta. Pneumatiky Bridgestone, které jsou vybaveny originálním fitrem, se rychle naloží na 2,2 diesel.
80%
Honda CR-V na prodej
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 155 922 km
- Cena
- 269 000 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 103 480 km
- Cena
- 359 900 Kč
- Vyrobeno
- 2020
- Tachometr
- —
- Cena
- 809 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 199 246 km
- Cena
- 145 000 Kč
- Vyrobeno
- 2020
- Tachometr
- —
- Cena
- 785 000 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 207 761 km
- Cena
- 139 000 Kč
- Vyrobeno
- 2020
- Tachometr
- 10 km
- Cena
- 749 000 Kč
- Vyrobeno
- 2020
- Tachometr
- 10 km
- Cena
- 755 000 Kč
- Vyrobeno
- 2019
- Tachometr
- 1 400 km
- Cena
- 819 900 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 50 797 km
- Cena
- 429 000 Kč