Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Honda

Recenze a test Honda Civic 2001 - 2005

Recenze automobilů Recenze Honda Recenze Honda Civic 2001 - 2005

60% Honda Civic 2001 - 2005

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Tak jak to řídit? Odpověď je "velmi Honda Civic". Každý, kdo se seznámí se současným japonským modelem nebo jeho předchůdci, se bude cítit jako doma a nebude mít žádné ošklivé překvapení. Motor VTEC o objemu 1,6 litru je závratný; 1.4 méně, ale s výhodou, že je prakticky neslyšitelný při volnoběžných otáčkách. Gearchange pracuje rychle; lepší než podlahové nápravy na některých současných modelech německých vozů a snadno na stejné úrovni s kvalitní změnou Citroen Xsara Picasso. Variabilní posilovač řízení je méně úspěšný, takže řidiči jakéhokoli vozu pojíždí kolem kola. Kvalita jízdy je dobrá; mnohem lepší než předchozí občanská sdružení. Ale i když je to bezpečné, manipulace není vzdáleně sportovní, jako je Focus nebo Astra. Dala bych ho do stejné ligy jako VW Golf Mk IV. Na dálnici se 1.4i nepohnula a skutečně cítila, jak hladší z obou s menší harmonickou rezonancí se přes krovu přes plochou podlahu podává. Vřeteno a pneumatika byla zřejmá, ale nebyla zřejmá. A nízká rychlost 20 km / h při 1000 otáčkách za minutu zanechala spoustu úderů, aby se dostala z nebezpečí při jízdě v zákonné hranici. Spec pro spec, ceny jsou přiměřené, protože dokonce i £ 11,995 1.4iS je standardně dodáván s ABS a klimatizací. 12,195 GBP 1.6iS je pravděpodobně výhodnou nabídkou. Mechanická záruka je vynikající tři roky nebo 90 000 mil, podle toho, co nastane dříve. A Honda nedopustila chybu, že prodloužila servisní intervaly na 20 000 mil, ačkoliv jako majitel bych se změnil na každých 6000 mil, než na stanovených dvanáct. Jediným aspektem, který jsem cítil, že trochu chybí, je, že na rozdíl od téměř všech ostatních vozů v kategorii, včetně modelu Citroen Xsara, tělo není pozinkováno elektrolytem a záruka na nehrdzavející tělo je omezena na šest let spíše než na osm -12 let soutěže. Není to ale velká obava. Jen nepatrné hubnutí. Honda se domnívá, že auto se bude prodávat ve dvojnásobném počtu předchozích Swindonových, japonských a amerických občanských kombinací. Nevidím žádný důvod pochybovat o tom. Ani pochybovat o tvrzení společnosti, že za dva roky bude největším výrobcem automobilů v Británii. Pokud jde o Swindonovu tříčlennou a pětidveřovou občanskou veřejnost, je to tam, tohle je hotovo, dostal jsem tričko. Testy najdete všichni jinde na těchto stránkách: 1.4 a 1.6 pět-dveře; 1.4, 1.6 a rif snorting 2.0 Třívráty typu R jsou všechny kryté. Ale nový (v roce 2003) Civic CTDi je pro Hondu něco odchodu. Je to první pokus o instalaci vznětového motoru. Zpravidla se jedná o stejnou jednotku Isuzu, jaká byla dříve použita v modelu Cavalier, Astra a brzy Vectras, a nahrazuje tak 1,686 cm3. Má dva vačkové hřídele, šestnáct ventilů, přímé vstřikování Common Rail a turbodmychadlo s proměnlivou tryskou. Tato malá dávka vyvrcholí rychlostí 99 koní a rychlostí 4,400 ot / min a kroutící momentem 1,800 ot / min. Není to špičková věc. Ale ani ne pletení. Při prvním známém se ukázalo, že je to poměrně hrubá a hrubá malá nafta; ne hladké a rafinované jako benzinové motory Civic. Je to hlučné a nic moc se nestane pod 1500 otáček za minutu, po kterém nastane náhlý nárůst katapultu, jak se turbo probudí a točivý moment se hromadí. Je zřejmé, že se brzy naučíte řídit tento stav věcí, ale musíte se soustředit, protože pokud ho zavedete, aniž byste vytočili dostatečné otáčky, předtím se nic nestane za hroznou sekundu nebo dvě. V tomto ohledu velmi připomíná starou Isuzu 1,7 litrovou turbodiesel u Vauxhall Cavalier, kterou jsem kdysi kouřil. Na dálnici je také hlučné. Za každých 1000 otáček za minutu dostanete pouze 25,7 km / h, takže cestovní rychlosti nejsou tiché, plynulé a trpí špičkou točivého momentu - pokud, samozřejmě, nejezdíte rychlostí kolem 50 km / h. Ale zvyknete si na to, abyste zapnuli rádio a vymačkali nějakou raketu. A a B silniční obsluha je tak-tak. Elektrický posilovač řízení je příliš rychlý a není příliš informativní, ale přední konec se uchopí, pokud chcete. To prostě není žádná zábava jako Toyota Corolla se ukázalo být. Je však neopatrně snadné zastavit parkování, protože i přes to, že nevidíte přesně to, kde vůz začíná a končí, vaše instinkty se vždycky vždycky daří správně. A všechno mnoho ctností pětidveřového těla Občan zůstává. Je to velmi prostorné a vzdušné uvnitř s mnoha místy, aby věci. Má limuzínu jako zadní nohy. Kabina je procházena ze strany na stranu nebo vpředu vzadu bez konzole Ford v cestě, jakou má Focus. Existuje pět správných pásových a diagonálních bezpečnostních pásů, které drží každého na svém místě. A pokud se někdy cítíte unavený, můžete snadno a rychle položit přední sedadla zcela tak, aby se uvnitř vozu otočily dvě lůžka. Honda tvrdí, že v kombinovaném cyklu je 56,5 mpg, což by vedlo v případě, že by to bylo pravdivé. Mám 44,4 km nad 242 km jízdy se stejnou rychlostí jako obvykle. Vzhledem k tomu, že "Auto Express" zvládl pouze 42,7 mpg, oproti 45,8 mpg z rychlejšího Focusu TDCi, nemyslím si, že řada rychlejších řidičů bude řídit publikovanou postavu Civic.

Honda Civic 2001 - 2005

Interiér

Posaďte se do nového Civic a první věc, která vás napadá, je jeho prostornost. Pak zjistíte, že páka řadicí páky vychází z pomlčky a že není žádná "konzola" nebo centrální tunel. V důsledku toho se můžete snadno posunout, abyste se dostali z dveří spolujezdce. Výhodou, když jste zaparkovali na obrubníku na rušné silnici. Nebo můžete mezi předními sedadly jednoduše sejmout, abyste se mohli věnovat dětem, připoutaným třemi tříbodovými bezpečnostními pásy do zad. Skvělé pro mladé maminky…

Pokračovat ve čtení interiéru

Honda Civic 2001 - 2005

Recenze automobilu

Tato Honda Civic v roce 2001 může být světem mimo své zvláštní a dobrodružné nahrazení, ale sdílí některé podobnosti. Je to stejně dobře postavené, spolehlivé a dobře konstruované, takže Honda Civic je ideálním ojetým vozem, který vám po mnoho let zajistí bezproblémové vlastnictví. Dobře, tak to nejde o ty nejodvážnější návrhy, ale je to úhledné a třídveřové Sport modely vypadají velmi podobně jako proslulý horký poklop Type-R, ale bez vysokých provozních nákladů. Všechny motory v sestavě…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Honda Civic 2001 - 2005
  • Honda Civic 2001 - 2005
  • Honda Civic 2001 - 2005
  • Honda Civic 2001 - 2005
  • Honda Civic 2001 - 2005
  • Honda Civic 2001 - 2005
  • Honda Civic 2001 - 2005

Závěrečné hodnocení

  • Prostorný a praktický interiér, elegantní vzhled, rafinované zážehové motory, zadní sedadla sklopná, aby se zvýšila užitečnost, dobře postavená a spolehlivá.

  • Není to tak sportovní, jako je Focus zaměřený na řízení, 1,6 litru může být příliš hlučné při rychlostech na dálnici, potenciální poruchy s elektrickým posilovačem řízení se zdá být nudné ve srovnání s novým systémem Civic.

60%

Honda Civic na prodej

Honda Civic I-CTDI

Honda Civic Praha 9 2.2, 103 kW, inz_nafta, sedan

  • Vyrobeno
    2006
  • Tachometr
    125 058 km
  • Cena
    115 000 Kč
Honda Civic 1.4 LS 66KW SERVISKA

Honda Civic Most 1.4, 66 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2001
  • Tachometr
    131 307 km
  • Cena
    39 900 Kč
Honda Civic 1.4 Comfort Digiklima ČR

Honda Civic Chrudim 1.3, 61 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2007
  • Tachometr
    144 013 km
  • Cena
    119 900 Kč
Honda Civic 1.6i-DTEC

Honda Civic Cheb 1.6, 88 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2014
  • Tachometr
    109 140 km
  • Cena
    249 000 Kč
Honda Civic 1.4i 73kW koupeno v CZ!

Honda Civic Týn Nad Vltavou 1.3, 73 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2012
  • Tachometr
    92 071 km
  • Cena
    189 990 Kč
Honda Civic 1.0 iVTEC TURBO PS COMFORT

Honda Civic Pardubice 1.0, 93 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2019
  • Tachometr
    10 500 km
  • Cena
    399 000 Kč
Honda Civic 1,6i 81kw Klima

Honda Civic Chomutov 1.6, 81 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2002
  • Tachometr
    179 969 km
  • Cena
    59 999 Kč
Honda Civic 1.7 CDTI

Honda Civic Ústí Nad Labem - Všebořice 1.7, 74 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2003
  • Tachometr
    184 125 km
  • Cena
    45 900 Kč
Honda Civic 1.0 iVTEC COMFORT 20

Honda Civic Pardubice 1.0, 93 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2020
  • Tachometr
    10 km
  • Cena
    469 000 Kč
Honda Civic 1,4i Comfort,ČR,1.MAJ

Honda Civic Ústí Nad Labem 1.3, 73 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2016
  • Tachometr
    75 084 km
  • Cena
    279 000 Kč

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobrý den. Získal jsem Micru 1.0 K11 r.v. 2002 která má označení motoru v papírech CG10FE euro 4. Vyrábělo se něco takového nebo to je jen překlep německého úředníka. Naší STK to není divné opisují původní papíry. Nebo se vyrobila nějaká extra kolekce. Díky Jeřábek“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2337 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1334 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 853 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 801 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 720 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 174 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, mpv

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2337
    • Škoda Fabia 1334
    • Volkswagen Golf 853
    • Volkswagen Passat 801
    • Škoda Superb 720
    • Ford Focus 487
    • Hyundai i30 465
    • Volkswagen Touran 433
    • Škoda Kodiaq 368
    • Škoda Karoq 348
    • Kia Cee´d 327
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Hyundai Tucson 318
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 291
    • Škoda Rapid 288
    • Opel Astra 286
    • Ford Transit 285
    • Ford Mondeo 285
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 253
    • Peugeot 308 241
    • Kia Sportage 241

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7529
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1716
    • Hyundai 1481
    • Renault 1351
    • Citroën 1221
    • Opel 1205
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 912
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing