80%
Obsah
Řidičské dojmy
Civic Type R používá 2,0-litrový motor VTEC, ale poprvé má turbodmychadlo. Výsledkem je mírně nižší červená linka než starý typ R při 7000 otáčkách za minutu - ale výhodou je široká škála točivého momentu s 400Nm dostupným od 2500 otáček za minutu. To způsobuje tempo na silnici, které hájí některé sportovní automobily - typ R je velmi rychlý stroj. Dodávka energie je otravná, s nárůstem zrychlení doprovázeným chirpingovým turbem a záměrným výfukem. Změna převodových stupňů je úhledná a…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
V kabině jsou nejzřetelnější rozdíly mezi pravidelným občanským a typem R různými červenými bity. Volant, palubní deska a sedadla jsou vyzdobeny červenými detaily a červené švy v umělém čalounickém semišu. K dispozici je také sada hliníkových pedálů a hliníkové řadicí páky, z nichž druhý je alarmově horký v jasném slunci. Uspořádání je neobvyklé, s dělícím nástrojem na několika úrovních. Spodní část je vybavena otáčkoměrem a horní část je vybavena digitálním rychloměrem, který potřebuje trochu…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Pokud byste chtěli vyjít na vrcholu ve hře s horkými poklopy Top Trumps - Civic Type R by byla vaší vítěznou kartou. To se může pochlubit 310PS, maximální rychlostí 167 km / h, špičkový točivý moment 400 Nm a čas v délce 0-62 km / h za pouhých 5,7 sekundy. Tato čísla nejsou jen pro výherní karty - to je jeden z nejvíce poutních, zábavných a vzrušujících vozů na prodej. To ale přichází s upozorněním - je to daleko od levných a možná i trochu příliš tvrdé pro některé. Na rozdíl od starých verzí…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Zapojení, příjemné a vzrušující. Vážně rychle díky motoru s turbodmychadlem o objemu 310 koní. Vynikající přilnavost a manipulace.
- Tvrdá a nekompromisní povaha může pro některé být příliš extrémní. Vypadá to, že hraničí s "chlapeckým závodníkem".
80%