Samotné tělo je velmi dobrým důvodem pro nákup nového vozu. To dělá všechno ostatní vypadat předchozí století. Kromě toho je to velmi praktické. Žádný hatchback stejné velikosti nemá stejnou kapacitu zavazadlového prostoru a určitě nemá horký poklop. Ale to není to, co chcete slyšet. To, co chcete, je sluchová radost motoru Honda 201PS, řetězu cam, non-turbo I-VTEC dosahujícího 7,950 ot / min. A s tím byli velmi zbyteční. Nyní se časování ventilů mění v bodě špičkového točivého momentu: 5 600 ot./min. Poté světlo na palubní desce vám pomůže, že výkon se prudce zvyšuje z přibližně 130 na plný 201 při rychlosti 7,800 ot / min, ne méně. Zatlačte to a další červené světlo vám říká, že dosáhnete omezovače. Ale zásadní otázkou, kterou chcete odpovědět, je, jaký je způsob manipulace? Dej to tak, v den, kdy jsem musel řídit nový typ R, sněží. A ačkoli se sníh rozplynul ráno, bylo vždy možné, že byste na svém výjezdu z rohu zasáhli spáru slupky. Řízení bylo mnohem ostřejší a informativnější, než si pamatuji na starém typu R. A odpoledne proběhlo velké množství slunce a slunečního svitu, takže jsme mohli řídit příjezdovou cestu z března. Po prohlídce jsem dostal dva pohony tak rychle, jak jsem měl láhev. A zjistil, že kombinace řízení a plynu je opravdu velmi dobrá. První dva rohy jsou třetí a jen lepší a lepší. Méně dobré, nezřetelný jink z hlavního rohu na úzký kousek. Pak zavěste vpravo a vlevo kolem kamenné zdi. Pak ho spusťte, ale sledujte další pravou rukou, protože to je velmi choulostivé. Poté co nejrychleji na cílové čáře. Můj spolujezdec se naučil z mých chyb a dokázal, že je mnohem lepší řidič než já, zvládl téměř dokonalou druhou jízdu a dvakrát zaútočil na 90, což je poměrně rychlé pro gentlemanův příjezd. A bylo rozhodnuto, že řízení, dodávka energie a manipulace se opravdu hodně daří dohromady. Lepší, myslím, než staré auto, zvláště pokud jde o řízení. Na otevřené cestě je jízda tuhá, ale nepřijatelně tak. Honda však mírně snížila konečný poměr jízdy, a to znamená, že dostanete kolem 6 000 km / h za 1000 otáček za minutu. Takže i když je motor velmi hladký, neočekávejte uvolněnou vysokorychlostní plavbu. Není to takový vůz, který by odvážil hněv gendamarie a pokusil se závodit na jižní straně Francie rychlostí 100 km / h. Na druhou stranu byste to mohli vidět jako druh politiky ochrany licencí, neustále připomínat, že 4000 ot / min plus znamená 3 body, pokud vás na dálnici označí měď s LT1. Cena je překvapením. Pouze 17.600 liber za standardní auto, které jsme řídili. A ještě o 1.000 liber více pro verzi GT, která je dodávána s extra dobrámi za hodně více než 1.000 liber. Nemohu doporučit lehké rezervní kolo. Honda přešla přes palubu se svou úsporou hmotnosti a udeřila rezervní kolo přes palubu. Jediné, co dostanete, je opravná sada, která je stejně užitečná i na roztrhanou pneumatiku jako trubice Superglue. Za úsporu místa můžete zaplatit extra. Ale v obuvi je tolik prostoru, který byste mohli koupit další kolo a pneumatiku. A kroužek na kole. A jack. To je ale menší drobnost. Nový model Honda Civic typu R začal s mnohem více vzrušujícím vozem než starý Civic. A skončil s lepším typem R.
80%