Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Honda

Recenze a test Honda Civic Type R 2007 - 2012

Recenze automobilů Recenze Honda Recenze Honda Civic Type R 2007 - 2012

80% Honda Civic Type R 2007 - 2012

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (13)

Řidičské dojmy

Samotné tělo je velmi dobrým důvodem pro nákup nového vozu. To dělá všechno ostatní vypadat předchozí století. Kromě toho je to velmi praktické. Žádný hatchback stejné velikosti nemá stejnou kapacitu zavazadlového prostoru a určitě nemá horký poklop. Ale to není to, co chcete slyšet. To, co chcete, je sluchová radost motoru Honda 201PS, řetězu cam, non-turbo I-VTEC dosahujícího 7,950 ot / min. A s tím byli velmi zbyteční. Nyní se časování ventilů mění v bodě špičkového točivého momentu: 5 600 ot./min. Poté světlo na palubní desce vám pomůže, že výkon se prudce zvyšuje z přibližně 130 na plný 201 při rychlosti 7,800 ot / min, ne méně. Zatlačte to a další červené světlo vám říká, že dosáhnete omezovače. Ale zásadní otázkou, kterou chcete odpovědět, je, jaký je způsob manipulace? Dej to tak, v den, kdy jsem musel řídit nový typ R, sněží. A ačkoli se sníh rozplynul ráno, bylo vždy možné, že byste na svém výjezdu z rohu zasáhli spáru slupky. Řízení bylo mnohem ostřejší a informativnější, než si pamatuji na starém typu R. A odpoledne proběhlo velké množství slunce a slunečního svitu, takže jsme mohli řídit příjezdovou cestu z března. Po prohlídce jsem dostal dva pohony tak rychle, jak jsem měl láhev. A zjistil, že kombinace řízení a plynu je opravdu velmi dobrá. První dva rohy jsou třetí a jen lepší a lepší. Méně dobré, nezřetelný jink z hlavního rohu na úzký kousek. Pak zavěste vpravo a vlevo kolem kamenné zdi. Pak ho spusťte, ale sledujte další pravou rukou, protože to je velmi choulostivé. Poté co nejrychleji na cílové čáře. Můj spolujezdec se naučil z mých chyb a dokázal, že je mnohem lepší řidič než já, zvládl téměř dokonalou druhou jízdu a dvakrát zaútočil na 90, což je poměrně rychlé pro gentlemanův příjezd. A bylo rozhodnuto, že řízení, dodávka energie a manipulace se opravdu hodně daří dohromady. Lepší, myslím, než staré auto, zvláště pokud jde o řízení. Na otevřené cestě je jízda tuhá, ale nepřijatelně tak. Honda však mírně snížila konečný poměr jízdy, a to znamená, že dostanete kolem 6 000 km / h za 1000 otáček za minutu. Takže i když je motor velmi hladký, neočekávejte uvolněnou vysokorychlostní plavbu. Není to takový vůz, který by odvážil hněv gendamarie a pokusil se závodit na jižní straně Francie rychlostí 100 km / h. Na druhou stranu byste to mohli vidět jako druh politiky ochrany licencí, neustále připomínat, že 4000 ot / min plus znamená 3 body, pokud vás na dálnici označí měď s LT1. Cena je překvapením. Pouze 17.600 liber za standardní auto, které jsme řídili. A ještě o 1.000 liber více pro verzi GT, která je dodávána s extra dobrámi za hodně více než 1.000 liber. Nemohu doporučit lehké rezervní kolo. Honda přešla přes palubu se svou úsporou hmotnosti a udeřila rezervní kolo přes palubu. Jediné, co dostanete, je opravná sada, která je stejně užitečná i na roztrhanou pneumatiku jako trubice Superglue. Za úsporu místa můžete zaplatit extra. Ale v obuvi je tolik prostoru, který byste mohli koupit další kolo a pneumatiku. A kroužek na kole. A jack. To je ale menší drobnost. Nový model Honda Civic typu R začal s mnohem více vzrušujícím vozem než starý Civic. A skončil s lepším typem R.

Honda Civic Type R 2007 - 2012

Interiér

Takže už je to trochu jako závodník s Touring Car. Červená startovací tlačítka pocházejí ze standardního Civic, ale byla to myšlenka starších typů fanoušků typu R, kteří si koupili červená tlačítka startéru určená pro Honda S2000 a namontovali je do otvorů pro zapalovače cigaret. Červené a černé sedací soupravy Alcantara jsou jako závodní sedadla, ale pohodlné. Převodovka je stejně blízko levici, jako Touring Cars a těsná brána znamená rychlé změny.

Pokračovat ve čtení interiéru

Honda Civic Type R 2007 - 2012

Recenze automobilu

Mnoho horkých hatchbacků bylo očekáváno tak dychtivě, jako je tento. Starý Civic Type-R měl blízko k kultu. 35 000 bylo prodáno po celém světě. A tazatelé jsou vášniví. Mohli byste dělat znechucující poznámky o nejbližším a nejdražším chlapci, ale kritizovat jeho Type-R a jíst vaše játra s pěkným Chianti. Taková zbožnost vedla k hluboké obavě, že nový typ-R by se nějak nechtěl vypořádat se starým typem. Žádná šance na to. Honda sama je nadšená společnost, takže poslouchá nadšence Hondy. A tam…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Honda Civic Type R 2007 - 2012
  • Honda Civic Type R 2007 - 2012
  • Honda Civic Type R 2007 - 2012
  • Honda Civic Type R 2007 - 2012
  • Honda Civic Type R 2007 - 2012
  • Honda Civic Type R 2007 - 2012
  • Honda Civic Type R 2007 - 2012
  • Honda Civic Type R 2007 - 2012
  • Honda Civic Type R 2007 - 2012
  • Honda Civic Type R 2007 - 2012
  • Honda Civic Type R 2007 - 2012
  • Honda Civic Type R 2007 - 2012
  • Honda Civic Type R 2007 - 2012

Závěrečné hodnocení

  • Velké řízení a manipulace, futuristický vzhled. Stále praktické a prostorné uvnitř. Obrovská zábava řídit.

  • Motor musí být tvrdě zpracován. Pevná jízda a příjemná jízda v dopravě. Špatná spotřeba paliva.

80%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobrý den ,chci prodat auto,Octavie2 2006,najeto 246 000 km..po technicke strance dobrý stav.ale na karoserii sem tam oděrky a u dveri ridice trosku rez..muzete mi poradit za kolik se prodavaji tyhle auta?“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2324 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1338 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 852 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 799 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 716 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2324
    • Škoda Fabia 1338
    • Volkswagen Golf 852
    • Volkswagen Passat 799
    • Škoda Superb 716
    • Ford Focus 491
    • Hyundai i30 464
    • Volkswagen Touran 435
    • Škoda Kodiaq 370
    • Škoda Karoq 348
    • Hyundai Tucson 326
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Kia Cee´d 320
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 292
    • Škoda Rapid 289
    • Ford Transit 285
    • Opel Astra 285
    • Ford Mondeo 283
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 267
    • Dacia Duster 252
    • Kia Sportage 241
    • Peugeot 308 240

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7517
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1715
    • Hyundai 1489
    • Renault 1350
    • Citroën 1210
    • Opel 1204
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 908
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing