80%
Obsah
Řidičské dojmy
Samotné tělo je velmi dobrým důvodem pro nákup nového vozu. To dělá všechno ostatní vypadat předchozí století. Kromě toho je to velmi praktické. Žádný hatchback stejné velikosti nemá stejnou kapacitu zavazadlového prostoru a určitě nemá horký poklop. Ale to není to, co chcete slyšet. To, co chcete, je sluchová radost motoru Honda 201PS, řetězu cam, non-turbo I-VTEC dosahujícího 7,950 ot / min. A s tím byli velmi zbyteční. Nyní se časování ventilů mění v bodě špičkového točivého momentu: 5 600…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Takže už je to trochu jako závodník s Touring Car. Červená startovací tlačítka pocházejí ze standardního Civic, ale byla to myšlenka starších typů fanoušků typu R, kteří si koupili červená tlačítka startéru určená pro Honda S2000 a namontovali je do otvorů pro zapalovače cigaret. Červené a černé sedací soupravy Alcantara jsou jako závodní sedadla, ale pohodlné. Převodovka je stejně blízko levici, jako Touring Cars a těsná brána znamená rychlé změny.
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Mnoho horkých hatchbacků bylo očekáváno tak dychtivě, jako je tento. Starý Civic Type-R měl blízko k kultu. 35 000 bylo prodáno po celém světě. A tazatelé jsou vášniví. Mohli byste dělat znechucující poznámky o nejbližším a nejdražším chlapci, ale kritizovat jeho Type-R a jíst vaše játra s pěkným Chianti. Taková zbožnost vedla k hluboké obavě, že nový typ-R by se nějak nechtěl vypořádat se starým typem. Žádná šance na to. Honda sama je nadšená společnost, takže poslouchá nadšence Hondy. A tam…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Velké řízení a manipulace, futuristický vzhled. Stále praktické a prostorné uvnitř. Obrovská zábava řídit.
- Motor musí být tvrdě zpracován. Pevná jízda a příjemná jízda v dopravě. Špatná spotřeba paliva.
80%