60%
Obsah
Řidičské dojmy
Ve skutečnosti to trvá asi pět dní jízdy, než se dostanete do souladu s Civic IMA. Nejdřív si myslíte, že musíte pomalu řídit, aby to fungovalo. Pak postupně sledováním ukazatele mpg zjistíte, že to není zcela nezbytné. Vzhledem k tomu, že je to v rychlosti asi 27 mph za 1000 ot / min v 5., to je poměrně dlouhá noha. A kdykoliv 76PS z motoru V3399 s výkonem 1 339cc nestačí, prodloužený pedál akcelerátoru se dotýká dalšího 14kW elektrického motoru, který vás přesně nezakopává v zádech jako…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Recenze automobilu
Na rozdíl od modelu Prius, it's Civil IMA nevypadá jako vůz budoucnosti. I když má ploché podlahové těleso současného Civic, je to stylově podobné jako předchozí generace Civic saloon. A je to ruční. Kromě displeje regenerace / asistence na palubní desce a indikátoru nabití baterie není v Honda IMA nic, co by mělo za následek pocit, že nejste v normálním aute. Otočte klíčovým klíčem a motor se tiše rozjíždí. Ne jako Prius, ve kterém motor vůbec nezačne. Jen klidný motor. Přesto, když to…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Benzinový elektrický hybrid, který je vybaven pěti osobami a zavazadly. Hladké, tiché a relaxační.
- Servis může být nákladný.
60%