Obsah
Řidičské dojmy
Nemá to hodně těžké: jen 920 - 950 kg (CVT přidává 30 kg). A v důsledku toho je kombinovaná spotřeba paliva v manuálu optimalizována na 4,5 litru na 100 km (63mpg). Dlouhé ozubení 25 mph za 1 000 otáček za minutu v 5. zabrání tomu, aby se cítil prudký. Ale je velmi příjemné a velmi snadné jezdit. Pěkné místo k sezení. Výškově nastavitelný volant. Lehké ovládací prvky. Žádné falešné zpevnění elektrického posilovače řízení. A velmi kompaktní rozměry, díky nimž je v dopravě vynikající.
Interiér
Je to impozantně dobře sestavené, s velice kvalitním sedacím materiálem a výbrusem. Palubní deska je jednoduchá, ale kompletní. Volant je příjemně robustní. Rovinná podlaha v zadní části je třikrát přesně proveditelná a pro pět jsou bezpečnostní pásy. Neexistuje dostatek zavazadlového prostoru pod skleněným poklopem, ale dostatečně pro městské auto a zadní opěradlo klesá na polštáři zadních sedadel.
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Brio je malý pětidveřový ekologický vůz značky Honda, stejný jako Citroen C1 a Suzuki Alto. Amaze je čtyřdveřový saloon. Postaven v Indii a Thajsku pro domácí trhy RHD. Žádné plány na import do Evropy Honda Brio 2011 Road Test a Video v Thajsku
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Nový malý pětidveřový eco-vůz značky Honda na linkách Citroen C1, Suzuki Alto, s 1,2-litrovým čtyřválcovým motorem i-VTEC s výkonem 90 koní.
- Továrna Ayuthaya těžce zaplavila říjen / listopad 2011 a nucené zastavení výroby.