V těchto dnech, pokud vyrábíte rodinné auto v masovém trhu, máte problémy. Protože se hromada pohybuje z tohoto trhu. Nikdo, kdo tráví vlastní peníze, nechce být viděn ve zvláštních opakováních. Pokud samozřejmě nekupují za takovou cenu, kterou si nemohou dovolit, nemohou si pomoci. Jsou daleko spíše z druhé ruky BMW nebo Mercedes. A pokud vydělávají více než 20 000 liber, chtějí nový BMW nebo Mercedes. Existuje několik vozů mezi vozy, jako jsou Audi A4, SAAB 9-3, Rover 75 a Volvo S60 a v menší míře také vozy VW Passat a Škoda Superb. Ale Mondeos, Vectras, C5s, 406s a Lagunas jsou jen deset penny, aby si přikázali vážnou hotovost. Takže co děláte, pokud jste Mazda s vozem 626, Toyota s Avensis nebo Honda s Accordem? Mazda se jednoduše rozhodla vybudovat nejlepší rodinný vůz na masovém trhu a přišla s napínavým Mazdem 6. Velké auto. Ohromující hodnota. Teď vidíme novou Toyotu Avensis, která se objevuje na britských silnicích. větší auto než jeho předchůdce. Místo toho, aby udělal další masový trh jako Mazda 6, nebo o něco větší voz, jako je nová Avensis, Honda přesunula nový Accord do výřezu. Nepředstírají, že porušili území Mercedesu a BMW. A uznávají, že A4 je také jiné zvíře. Ale oni jsou určitě hlavou a rameny nad Passat. Opravdu se vrátili na místo, kde byli před patnácti lety, s dohodami z roku 1985 až 1993: větší a lepší než krmivo na masovém trhu, ale ne zcela ve vzrůstající cenové kategorii BMW nebo Merc. Trochu jako kde Rover umístil 75 ve srovnání se starými 600. Takže se jim podařilo? Nejprve nová dohoda vypadá jako deska-strana Mazda 6, to není vyhraje žádné soutěže krásy, ať už oni drželi v Lagos nebo Londýně. Ale přinejmenším má pěkný obličej s předními ostruhy, který vyčnívá s dobře vyvinutými ramenními svaly. Pod kapotou získáte 155 nebo 190 psi a točivý moment 190 nebo 225 Nm. A vy nemusíte čekat na to, že vytahujete sílu. Většina z nich je pod nohama z velmi nízkých otáček kvůli chytrému VTEC variabilnímu časování ventilů Hondas. Motory jsou také docela čisté a splňují emisní předpisy EU5 o dva roky dříve, aniž by zhoršily nároky řidiče. 2.0 litr dostane 5stupňovou manuální skříňku nebo 5stupňovou automatickou převodovku Tiptronic, která je matoucí směrem dopředu pro vzpřímeně a vzadu pro výkyvy a na rozdíl od způsobu, jakým šla Mazda. Ale je to velmi příjemný, hladký a bezmotorový motor, bez boomu, stejně šťastný na 50 nebo 80, stejně jako na 100 mph plus. Mnozí řidiči, kteří postrádají 85-93 dohody, budou s tímto vozem opravdu šťastní. 2.4 s 6-stupňovou skříní má skutečný a použitelný výkon. Navíc jemná manipulace, dobrá absorpce rázů a spousta pocitů díky lehkému, ale ne příliš lehkému řízení. Pětrychlostní autobox je také vhodný pro tento motor, avšak pokud si předem nevybernete poměr, může to udělat špatné rozhodnutí pro vás na půli cesty za rohem. Sedadla jsou nastavena a zapomněla na ně vynikající. Honda se soustředila na to, aby řidiči seděli správně, s jejich popeláři v díře v zadní části vozu a jejich stehna a záda správně podepřená. Skutečnost, že nemusíte neustále hrát, abyste se cítili pohodlně, je svědectvím o tom, jak dobře jsou. Snadno tak dobré a možná lepší než SAABs nebo Volvos. Nastavení řízení je nahoru, dolů, dovnitř a ven: třída norma v těchto dnech. Rozložení dashů je mimořádně jasné, s velkým centrálním podsvíceným rychloměrem, otáčkami na boku a všemi ostatními snadno viditelnými. Klimatické ovládání, zábavní technika a ovládací prvky satnav snadno padnou do ruky s minimálním rozptýlením od silnice. A řidič a spolujezdec mohou individuálně řídit své individuální makro klima. Skvělou vlastností satnavu je, že jeho dotyková obrazovka je mnohem méně fiddly, než jsou tyto věci obvykle. Ztraťte cestu a nebudete pravděpodobně odletět z cesty, zatímco se pokoušíte přeprogramovat. Dalším pěkným dotykem je, že u všech modelů může řidič a spolujezdec zvlášť řídit teplotu kolem nich. Kvalita je vysoká s velmi jemnými uzavíracími linkami a dveřmi, které se blíží tichým zápachem vyloučeného vzduchu. Dokonce i rukojeti jsou robustní a příjemné na dotek. 53% struktury karoserie je vysoce ohebná ocel. Stejně jako jste udělali s Accordem 85-93, víte, že je to dobře postavené auto, které vás nikdy nezklame. Zadní sedadla? Taky dobře, s spoustou nohou a hlavou. Boot? Obrovský, s mimořádně širokým úsekem vzadu, aby vyhověl nejvyšším hráčům golfu. To je také vozidlo Tourer ve Velké Británii od května 2003 v přímé o 1000 liber více než saloon. Za tímto účelem vzali návrháři interiérů několik vlastních podnětů z vlastního majetku Jazz a Mazda 626. Stiskněte tlačítko opěradla a nejenže se sklopí opěradlo 60/40 dole, sklápěcí sedadlo automaticky vyskočí a vybočuje z cesty. To zanechává zcela plochou podlahu, spodní v autě, než v majetku společnosti Volvo a téměř dva metry. Navzdory nízkému vzhledu střechy, nákladový prostor uvnitř je ve skutečnosti větší než Mondeo nebo V70. Takže je to vynikající nákladní dopravce, dopravce surfboardů nebo nouzová ložnice. Pokud nejste jisti volbou náhradního kola 100 liber, pod podlahou zadní nákladu je dobře padnout 50 litrů. A samotné dveře zavazadlového prostoru jsou poháněny podomítkovými hydraulickými vzpěrami s protipožárními a protizánětlivými senzory, takže se nezpůsobí poškození stěny. Tourer je poněkud těžší než saloon, jak vidíte na obrázcích, a na papíře to poněkud oslabuje výkon. Ale ne na silnici. 2.0 litr je živý v 5. i když je a / c zapnutý. Šestistupňový typ 2.4 typu S je poměrně rychlý, ale jeho tužší podvozek nevyhovuje charakteru vozu. 2.4 auto jednoduše gely jako správná kombinace motoru, převodovky, těla a odpružení. Je to trochu měkčí než typ S, samozřejmě. Ale pomáhá spíše než bránit. Pětistupňová autoboučka se zpětnou směnností typu Tiptronic skvěle funguje s krásným pocitem na robustní přesnou řadicí páku. Později, od března 2004, bude 2,2 litru přímého vstřikování nafty Common Rail s výkonem 150 koní a 300 Nm. Konečně, bezpečnost. Ještě nestačí k dosažení čtyřhodinové klasifikace bezpečnosti NCAP. V dnešní době musí výrobce automobilů zažít plnou pětistupňovou léčbu, která s vícenásobnými airbagy, které chrání interiér, s jistotou očekává Honda. Ale oni udělali krok o krok dál tím, že zvažovali lidi mimo automobil i uvnitř. Tím, že ponecháme prostor pod kapotou a křídly, dávají chodci dost nešťastnou náladu, aby se do auta dostali pěkné, měkké místo na přistání. Takže Honda může zaškrtnout všechny krabice. S novou dohodou se dostali z sektoru D v masovém trhu a zpátky na místo, kde bývalo Accord. Motory jsou dobré k řízení a šetrné k životnímu prostředí. Ovládací prvky jsou lehké. Manipulace je výborná. Hladiny hluku jsou nízké. A každý je dobře chráněn. To vůbec není špatné.
60%