Navzdory kombinovanému točivému momentu 187PS a 300Nm, benzinový cyklus Atkinson, synchrónní elektromotor a převodovka CVT nevytváří Mondeo Vignale hybridní ohnivou kouli. V jeho prospěch je velmi klidné. Když se nezrychluje, nejhlasitější hluk, který můžete slyšet, je tlumení pneumatik 235/45 R18 po italských cestách označených pockou. (Při zrychleném zrychlení si samozřejmě uvědomujete nesouhlasné běsnění CVT přenosu. Avšak na úkor automobilu, i když můžete slyšet útočný kurz, který pneumatiky procházejí, nárazy nejsou přenášeny na sedadla. stejně jako jeho relativní ticho, hlavní přínosy tohoto hybridního motoru jsou jeho ECDC 99g / km, což jej řadí do nulové roční řady a jeho ECDC kombinuje palivovou úsporu 67,3MPg (myslíme si, že máme asi 55mpg), bude to skvělé "soukromé pronájmy" pro Londýn, jediným nepříznivým faktorem je objem prostoru pro kmitání, který využívají hybridní pohonné baterie. 210PS, 450Nm točivý moment Mondeo Vignale Powershift je samozřejmě jiný druh automobilu. více než dostatek nového motoru s dvojitým turbodmychadlem.Jednoduchá výměna Powershift s pádly na volantu.Výkonné řízení, které se zvětšovalo se zvyšováním rychlosti a vůbec žádný hluk ze vznětového motoru, který byl zcela vyřazen aktivním stíráním šumu. pneumatiky nad průlezy jako jediné slyšitelné vniknutí. Toto auto mělo volitelnou otevíravou panoramatickou střechu, elektrické ovládání volantu, aktivní tempomat, elektrické výklopné dveře, systém řízení zátěže a eliminace mrtvých bodů. Cena auta se pohybovala od 32.675 liber na 35.825 liber.
80%