Stejně jako u všech malých vozů, Ka + vyniká v rušných městech s kompaktními rozměry a přesným lehkým řízením, což je skvělé pro navigaci ve špičkové dopravě nebo do úzkých parkovacích míst na školním běhu. Úroveň vylepšení je také působivá, s hladkou jízdou a klidnou kabinou, díky níž se Ka + cítí mnohem větší automobil. I přes to, že je o 40 mm kratší než Fiesta, Ka + se cítí stabilní a jistý nohama, s minimálním rolí těla v rohu nebo vyrovnávací pamětí za špatného počasí. Někdy se malé hatchbacky mohou v zimě cítit skličující - nebo když projíždí velké nákladní vozy - ale malý Ford nemá takové problémy. Manipulace, stejně jako mnoho Fordů, je silná, s tím, že se váha řízení zvyšuje podle rychlosti vozidla. To znamená, že můžete navigovat po řadách zkroucených ohybů, aniž byste museli hádat, kolik uchopení předních kol může mít. Pětastupňová manuální převodovka je také hladká, což jsou dobře hodnocené poměry. Slabým článkem v balíčku je zážehový motor o objemu 1,2 litru, který byl odvozen od staré 1,25 jednotky Fiesta. K dispozici se 70PS nebo 85PS, čtyřválcový motor cítí letargický nad 50mph a dokonce i nejvýkonnější verze bude mít pouze 112Nm točivého momentu při 4000rpm. Výsledkem je, že Ka + je silná práce na dálnici, s jedním nebo dvěma změnami, které vyžadují budování hybnosti pro vycestování z cesty nebo procházení pomalou cestou. Provozní náklady také zaostávají za konkurencí, přičemž jednotky 70PS a 85PS vrátí oficiální 56,5MPg a emise 114g / km CO2. Pro srovnání budou nejlepší malé hatchbacky oficiálně překročit 65mpg. Ale jako vždy doporučujeme upřednostňovat hodnocení Real MPG před tím, než vám autoři povědí. Zatímco motor může zaostávat za výkonem a hospodárností, má dobrou pověst pro spolehlivost ve Fiesta. Je také hladký a tichý, což dělá Ka + klidný dálniční křižník, jakmile jste nakonec dosáhli 70 mph.
60%