80%
Obsah
Řidičské dojmy
Je univerzální, pohodlné, snadno se vchází a odchází. Jaké to je řídit? Zkoušel jsem dvě verze. Špičkový spec 2.0TDCI Ghia 6-rychlostní a spodní spec 1.8TDCI 100PS LX 5-rychlostní. Diesel s objemem 2,0 litru jezdí dobře, jde dobře, dobře se ovládá a je obecně zábavné řídit. To bude plavit ve skutečně vážných rychlostech s jeho Ford / PSA 16 ventil common-rail motor doručit více než 35mph za každých 1000rpm v 6.. Přesně to samé jako C-Max se stejným motorem a převodovkou ve skutečnosti. Kromě toho, i přes jeho větší váhu, se Galaxie cítí mnohem hladší, rafinovanější a stejně hbitá. Totéž nelze říci za 100-rychlostní 1,8-litrovou dieselovou LX 5-rychlostní. Není to tak pohodlné. Nevychází to tak dobře. Ale jízda je stejně dobrá a všestrannost sedadel v zadní části je úplně stejná. Je to verze na letištní taxi a žádný důvod, proč majitel / řidič zaplatí víc za vysoký výkon 2,0 litru, pokud bude řídit 100 000 mil ročně. (Ačkoli je možné, že v hodnotě £ 800 až £ 1,000 navíc pro 125PS 1,8 s pětistupňovou nebo šestistupňovou převodovkou.) Celkově je to vynikající vůz. Nejlepší 7násobný sedan MPV můžete koupit. A omlouvám se, jestli to přečte jako hloupý přehled. Ještě lepší je, že Ford nyní dosahuje úrovně kvality, která se rovná Audi a BMW, a lepší než Mercedes. Všechno, co potřebuje, je pro veřejnost, aby to přijal, a Ford se vrátí do zdravého zisku tím, že vyrábí auta, které všichni chceme, s odznakem, na který můžeme být hrdí, že budeme řídit.
Interiér
Z pohledu mnoha lidí je nejdůležitějším zlepšením to, že k tomu, aby se ve vás něco nemuselo, nemusíte zatahovat zadní sedadla. Všichni se sklánějí, všichni pět, ne do podlahy, ale jako mírně zvýšená podlaha. Jsou také všechny samostatné, individuální, plnohodnotné sedačky. A všech pět z nich se posouvá dopředu a dozadu. Můžete mít sedm ragbyových hráčů stovky kilometrů, aniž by se musel někdo z nich zřítit. A můžete dokonce dostat jejich soupravu za zády za nimi. Nebo byste mohli položit pár…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
"Všechno nová galaxie" znamená Ford to, co říká. Žádná z nových Galaxií není přenosem ze starého. Není dokonce vyroben v téže továrně. Má nové motory, nové převodovky, nový floorpan (od dalšího Mondeo) a je nyní postaven v Gentu v Belgii vedle nového S-Maxu, namísto v Portugalsku společně s VW Sharanem a SEAT Alhambrou, které sdílely téměř vše od sebe jejich odznaky. Stará Galaxy prodávala ve Velké Británii solidní 10 000 ročně; 100 000 v průběhu deseti let, což je stále…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Dobré řízení a pohodlí. Univerzální se sklopnými sedadly. Obecně dobrá kvalita. Dieselová automatická volba. Spousta místa na všech zadních sedadlech.
- Žádné rezervní kolo, ale možnost TPMS a runflat od roku 2010.
80%
Ford Galaxy na prodej
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 153 000 km
- Cena
- 459 000 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 151 000 km
- Cena
- 489 000 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 158 000 km
- Cena
- 499 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 229 441 km
- Cena
- 189 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 279 300 km
- Cena
- 117 000 Kč
- Vyrobeno
- 2004
- Tachometr
- 257 000 km
- Cena
- 69 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 197 000 km
- Cena
- 189 000 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 224 000 km
- Cena
- 264 900 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 249 632 km
- Cena
- 309 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 207 553 km
- Cena
- 107 900 Kč