Jakmile do vozidla poprvé nasednete, neznalost ovládacích prvků bude poněkud nepříjemná - vše od spojky, přes přepínače, až po řízení působí až moc odlehčeně. Pak si na to ale samozřejmě zvyknete a povšimnete si, že i přes to, že je řízení možná až příliš uvolněné, je opravdu hodně komunikativní. I těm, kdo se na řízení dodávky zrovna necítí, se bude s C-Max jezdit báječně. Od vozidla tohoto druhu by se dal očekávat problém ve formě nedotáčivosti, to však nehrozí. S tímto vozem budete svištět na rovince i v zatáčkách s naprostou přesností. Pohodlí je také na skvělé úrovni a jde vidět, že si společnost Ford dala na dotykové DVD satelitní navigaci opravdu záležet. Do interiéru se navíc nedostává moc okolního hluku, až na mírné pískání kvůli volnějšímu těsnění dveří. Co se týče nabídky motorů, můžeme očekávat modely s rozvodovými řetězi namísto řemenů, což znamená, že se nebudete muset obávat případného prasknutí. O dieselech toho bohužel moc nevíme, protože jsme je neměli příležitost vyzkoušet. Jak by se dalo očekávat, kufr je obrovský, ale zadní sedadla nás nijak zvlášť neoslovila. Pokud jste při síle, můžete vytáhnout středové zadní sedadlo a pak ho někam prostě vyhodit. Díky tomu můžete zasunout zbylá sedadla šikmo dozadu - tak získáte prostor pro nohy, avšak na úkor místa v kufru. Sezení pak ale působí tak nějak zvláštně, takže jakmile to zkusíte, pravděpodobně středové sedadlo zase vrátíte zpátky a na nějaké posouvání se vykašlete. Ve skutečnosti se ani nejedná o MPV. Jen o auto s velkým kufrem. Stačí s ním jezdit pouhý týden a dáte nám za pravdu. Je to prostě kvalitní auto s ovládáním, které kombinuje prvky z Mazdy 3 a Volva S40. A navíc - navzdory tomu samému elektrohydraulickém systému, má mnohem lepší řízení než dvoulitrová Mazda 3. Proč tedy toto vozidlo kupovat, když můžete mít pravé MPV?
80%