Model Fiat Tipo Wagon má stejný rozsah motorů jako hatchback, přičemž benzinové motory o objemu 1,4 a 1,6 litru vyrábějí 95PS, 110PS a 120PS spolu s 1,3litrovými a 1,6litrovými dieselovými motory MultiJet. Nejlepším motorem vozu je benzínový motor T-Jet o objemu 1,4 l, který je citlivý a tichý, přiměřeně cenově dostupný a hospodárný. Dieselové varianty jsou výrazně úspornější a každý typ je oficiálně schopný více než 70MPg - ale motor 90PS 1.3 MultiJet je nevýrazný a křehký. 1.4 MultiJet je mnohem lepší, s přitažlivým dodáváním točivého momentu a slušným zdokonalením - ale je to také nejdražší volba motoru v řadě Tipo, která omezuje jeho atraktivitu. Na cestě je Tipo perfektně schopný, ale nic od svých konkurentů nevyniká. Kvalita jízdy je pohodlná na většině povrchů, s občasnými bouřemi a hrudkami, zatímco řízení a pedály jsou lehké. Řízení neposkytuje tolik zpětné vazby a při jízdě v ohybech je nějaká role těla, ale nic, co by se mohlo vystrašit. Dálniční jízda je snadná, s dobrou zdokonalení a pohodlným sedadlem řidiče, které poskytuje slušnou podporu při dlouhých cestách. Jděte na model Easy Plus a je to tempometr, který vám pomůže vyhnout se jízdě na dálku - ale pokud chcete adaptivní tempomat, pak budete muset specifikovat jeden z volitelných bezpečnostních balíčků, které také přidávají omezovač rychlosti a automatickou nouzovou situaci brzdění. Také doporučujeme, abyste si vybrali model Easy Plus nad základním vozidlem, pokud plánujete řídit ve městě, neboť přidává reverzní senzory, které se hodí v těsných místech. Najděte si model Top Lounge a dostanete zpětnou kameru, která je daleko od nejsmrtelnějšího nebo nejjasnějšího systému, ale dělá úlohu a snižuje pravděpodobnost, že se vrátíte do sloupu nebo něco jiného, jen malého a obtížného místa.
60%