A pokud vůbec nic, jízda a manipulace se zlepšily. Může to být trochu měkčí než první z druhé fáze Puntos, ale mělo to být. Zachytí, manipuluje a řídí dostatečně dobře, pokud nechcete nechtěně stisknout ovládací tlačítko módu "City" a opravdu se vyděsit, protože to je výhradně pro parkování. Důvodem pro to, aby bylo řízení, bylo zkontrolovat novou dieselovou motorovou naftu Multijet s rozlohou 1 249cc, která nyní nalézá svou cestu i do kapoty Vauxhall Corsa a chystá se dostat se pod kapotu nové pneumatiky Panda. Stejně jako mnoho manželů a přítelkyň, nemá rád, když se ráno probudí první věc. Je to sténání a rozmrzelí se a je velmi ochotný se pohybovat, dokud ho nezahříváte. Na rozdíl od manželů a přítelkyň je to také neuvěřitelně hlučné a ukáže vám sousedům, že jste se úplně zbláznili a koupili traktor. Na silnici se naftový cvak nakonec zhroutí, ale pak je zahlcen více hlukem. Nedokážu si vzpomenout, když jsem naposledy slyšel tolik pneumatik. Malý KIA Picanto, kterého jsem předtím řídil, byl ve srovnání s rafinovanými parametry. Pokud byste chtěli vyzkoušet spoustu mladých hudebních inženýrů v oblasti hluku, vibrací a hrubosti, pošlete je Punto Multijet. Různé pneumatiky a nějaký případ zvukotěsnosti motoru by byly dobrým začátkem, ale samozřejmě by to znamenalo vyšší náklady a už byste si nemohli koupit jeden na slevu 7,209 liber na silnici. Dejte nohu dolů a zažijete obvyklý vznět. Model Yaris 1.4 D-4D ji překonává pro vylepšení a výkon. Nicméně, jakmile si zvyknete na způsoby Punto a začnete je využívat, můžete učinit rychlý pokrok, a to až překvapením, jakými luxusními řidičkami, které jste předjížděli. Takže doporučuji nový Punto? Za peníze, ano. Aktivní aktiva za méně než 6 000 liber je spousta auta za peníze. Ať už byste chtěli strávit další 1,200 liber na hlučné a přesto velmi ekonomické nafta, je to otázka. Pokud uděláte obrovský kilometrový výkon, nesmí se na něj vdechnout potenciální 63mpg. Problém je v tom, že byste chtěl v takovém hlučném autě udělat obrovské kilometry?
40%