Motory jsou dvojice 1,9 litrových motorů Multijet s výkonem 120 koní nebo 150 koní, jak je vidět na modelech Vauxhall Astra, Vectra, Signum a Zafira, SAAB 9-3 a různých modelech Alfa Romeo. Jedná se o hladký, výkonný a kombinovanou spotřebu 46,3 megabajtů. Standardní převodovka je šestistupňová manuální převodovka s 6stupňovou autobou škálou v seznamu možností. "Čoskoro přijde" bude úžasný auto-jen 200bhp 2.4 Multijet, zatímco petrolheads může mít 147bhp 2,2 twin-cam a od příštího roku 1,8. Ale jsou to diesely, o které se každý chystá a to je typ motoru FIAT očekává, že bude pod kapotami 85% Cromas, které prodává ve Velké Británii. Tak to je to, co jsem zkoušku - řídil. Na cestě se šestistupňová skříňka přesně a pozitivně posouvá. Avšak točivý moment 320 Nm nepřišel s takovým nástřikem jako u mého C-Maxu, ani není tolik, kolik je od nejnovějšího Mazda 6. Zastavení má spoustu jízd, což je dobré pro pohodlí i na 18 "slitiny s pneumatikami 225/45 R18, které byly namontovány na modelu Presidio, jsem řídil. Díky důkladnému tlumení se také dobře drží a drží se troškou plavidla nad těžkými houpacími body. silniční hluk na hrubších plochách, což by se zřejmě snížilo o 17 "slitin s 215/50 R17s namontovaným na modely Eleganza a dále o 16" slitiny s dynamikou 215/55 R16s. a nepohybuje ani na 225/45 R18s. Zkušební trasa o délce 110 kilometrů pokrývala zkroucené, vlnité venkovské silnice, vesnice a také úsek dálnice, kde se auto usadilo na tiché 70 řízené plavby na hodině na přesně 2000 otáček za minutu. Zkušenosti mě začínají naučit, že se jedná o optimální rychlost motoru r s moderním naftovým motorem, ačkoli motor bude muset vidět několik otáček více a více, aby udržel svůj palivový systém a vstřikovače čisté. A jako obchodní vůz nabízí stejné dobře osvědčené a dobře hodnocené 1,9 dieselové motory jako GM v Opel a SAAB, ale s jiným tělem. Nejedná se o konvenční hatchback. Není to panství. Ne MPV. Ale velmi přesně to, co hodně lidí chce.
60%