Fiat 500 je k dispozici s 1,2 litrovým benzínem s výkonem 69 koní, 1,3-litrovým naftovým motorem s výkonem 95 koní a 0,9 litrem benzínu TwinAir s výkonem 85 k nebo 105 k. Základní benzín s objemem 1,2 litru je v okolí města, ale je to starý motor, který je třeba tvrdě pracovat. Oficiální ekonomika je 60,1 mpg a emise jsou 110 g / km. Navíc byl do roku 2011 nabízen 1,4-litrový benzín. Tělový turbodiesel 0.9 TwinAir je více vnímavý díky turbodmychadlu a produkuje méně než 100g / km CO2 - avšak v reálném světě má tendenci klesat poměrně daleko než jeho oficiální spotřeba paliva. Přesto je to šumivý, charakteristický motor, který funguje dobře v modelu 500, a to ve formě 85PS nebo 105PS. Pro ty, kteří kryjí delší vzdálenosti nebo kteří stráví spoustu času na rychlejších silnicích, je osvědčená 1,3-litrová nafta dobrou volbou. Jedná se o nejkompaktnější variantu Fiat, která má oficiální ekonomiku 83,1 mpg a emise 89 g / km, a je to přiměřeně citlivá a momentální, pokud je trochu hrubá. Ti, kteří chtějí automatickou převodovku, jsou omezeni na zážehové motory s výkonem 0,9 a 1,2 litru, které jsou spárovány s převodovkami Dualogic. Pokud skutečně nepotřebujete automatickou převodovku, doporučujeme vám vyhnout se této převodové skříni - může to být trhavé při odtažení nebo při přeřazování převodovky. Kolem města je Fiat 500 velmi snadné řídit. Ovládání je lehké, zatímco kompaktní rozměry 500 umožňují snadné tříbodové zatáčky, vícepodlažní parkoviště a úzké uličky. Bohužel 500 není z města tak dobré. Pozastavení se nikdy necítí zcela vyrovnané, zvláště na nerovných cestách, zatímco zdokonalení by mohlo být lepší při rychlostech dálnice. Přes rohy není 500 nejlepším malým vozidlem k řízení. Řízení je neurčité a zavěšení neposkytuje obzvláště dobré ovládání těla při vysokých rychlostech. Mluvil jsem o tom, že i když to nemusí být tak dobré jako auta jako Volkswagen Up nebo Hyundai i10, není to hrozné. Pokud máte tendenci řídit ve městě a občas potřebujete udělat delší cestu, je to v pořádku.
60%