Odstranění střechy poklopu pro vytvoření kabrioletu znamená přidání hmotnosti pro skládací mechanismus, což v kombinaci se ztrátou tuhosti může často znamenat špatnou jízdu a manipulaci. Naštěstí neexistují žádné obavy ohledně modelu DS3 Cabrio, protože používá mnohem jednodušší systém. Struktura auta zůstává většinou nedotčená, s plně rámovanými dveřmi a masivními okenními pilíři, ale se světlem, tkanou střechou, která se sklouzne dozadu a skládá se přes koncovku přes boot. Je to lehké řešení, které znamená, že model DS3 Cabrio je stejně dobrý jako standardní hatchback DS3. Je hnusný a agilní, s pěkně zatíženým řízením a dobrým odpružením, které je velmi dobře propojené mezi jízdním komfortem a zákrutou. Může se havarovat nad otvory při nízkých rychlostech, ale naštěstí se zachovalo příznivé zacházení s vozidly DS3 pro kabriolet. Řada motorů obsahuje 1.2 VTi 82PS a 1.6 V12 benzín. Tříválcový 1.2 VTi je trochu nevýrazný, ale čtyřválcový je lepší volbou a je ideální pro celé město. Sportovní model využívá stejný motor 1,6 VTi, ale s výkonem vyšším než 155 koní a dokonale se hodí k zábavě DS3 Cabrio. Výkon je nippy s dobou 0-62 mil / h 8,2 sekundy a motor je v pořádku. Ekonomika je také dobrá, vzhledem k výkonu, s tvrzeným průměrem 47.9mpg. Šestistupňová manuální převodovka má decentní směny, ale může se cítit trochu neupravená. V nabídce je jen jedno nafta, což je 1,6 e-HDi s výkonem 90 koní, který se nazývá Airdream od společnosti Citroen jako součást úsporného šetřícího paliva. Je to schopný silně impozantních 78,5 mpg podle oficiálních údajů s CO2 jen 95 g / km, což znamená, že žádná daň z vozu. Diesel nabízí impozantní výkon i přesto, že má jen 90 koní, díky točivému momentu 229 Nm, který není daleko menší než u špičkového zážehového motoru. Nemá to charakter benzinu, ale má spoustu smyslu, pokud chcete, aby levně projížděl otevřený vůz a bude v něm pokrývat velké kilometry.
80%