Existuje výběr ze dvou motorů: benzín Chrysler o objemu 2,4 l benzínu o objemu 168 koní a vůz Pumpe Duse s objemem 138 koní. Nebo na SXT můžete mít motor Getrag s dvojitou spojkou, stejně jako v Focusu a malém Volvosu, spíše než VAG's DSG, což dává novému zajímavému pohledu na sdílení pohonné jednotky. CO2 je 209g / km pro benzin, 171g / km pro motorovou naftu a 186g / km pro vznětový automobil, z nichž žádný není špatný pro 7místné vozidlo s přítomností SUV na ulici. Vznětový motor se bude pohybovat značně ve vozidle o objemu 1895 kg, ale slabý točivý moment dolů znamená spoustu vyhloubení, aby se udržel na varu. Cítí se jako o něco méně zdokonalená Mitsubishi Grandis se stejným pohonem. Bude to kolem rohů bez jakéhokoliv dramatu. Ačkoli je to nejlépe řízeno stejným způsobem jako pick-up nebo 4x4. Výška sedadla jí dává zřetelnou výhodu, že se vytahuje z bočních cest, protože můžete vidět přes vrcholy zaparkovaných vozů. Ve vozidle je bod. Jedná se o poměrně levný sedačku s některými atributy SUV, dieselovou automatickou volbou a ne příliš potrestáním CO2. Mnoho rodin se dostalo do kalibru a pokud se očekává více potomků, je to logický krok nahoru. Zatímco DIY tatínky budou velmi spokojeni se schopností nosit dřevo a flatpack skříně. Možná dokonce i surf, pokud nejezdí příliš daleko na pláž.
40%