Oba motory nabízené firmou Dacia vyrábějí 90 koní - je to 1,5 litrová nafta a 0,9 litrový tříválcový benzín. První nabízí nejlepší výkon pro ty, kteří pokrývají velké vzdálenosti na venkovních uličkách, dálnicích a dálnicích, s dobrým točivým momentem a dobrým výkonem. Je to také výborná hodnota - většina podobně velkých naftových vozů je mnohem dražší, než koupit. Benzínový motor 0,9 TCE by však neměl být přehlížen. Je obecně tichý a rafinovaný, pokud není tvrdě zatlačen a pro nízkou rychlost použití ve městě, je to asi chytřejší nákup než nafta. Bez ohledu na to, který motor si vyberete, získáte pětistupňovou manuální převodovku, která je poměrně hladká a přesná. Renault se hodí do svého 0.9 litrového motoru na nejnovější Clio - ale v tomto autě má zastavení / start, něco, co chybí v Sandero Stepway. Výsledkem je přijatelná, ale nevýrazná úspora spotřeby paliva 52,3 mbar v kombinovaném cyklu s emisemi 124 g / km. Nafta řídí mnohem působivější 70,6 megapixelů s emisemi 105 g / km, což činí levnější daňové disky za 20 liber ročně. Jezdectví o 40 mm vyšší než standardní Sandero dává Stepway větší ovládací polohu spolu s příjemným jízdním komfortem. Závěs je schopen snáze pohlcovat všechny nejhorší vývrty, ačkoli to dělá něco trochu zuby, zatímco to jde, thunking a clunking přes rozbité silnice. Nevýhodou komfortní jízdy je znatelné množství karoserie při zatáčení v zatáčkách - i když s řízením nastaveným na lehkost a snadné ovládání, spíše než na sportovní vůz a zpětnou vazbu, je málo šancí, že budete útočit na jízdní pruhy s nějakým skutečným tempem . Zatímco Sandero Stepway vypadá docela hutně a schopný není k dispozici s žádnou formou pohonu všech kol - ačkoli většina překřížení se prodává, bez ohledu na výrobce, je pohon dvou kol, takže to není nic neobvyklého. Kromě toho je model Dacia Duster dostupný s pohonem všech kol a není příliš nákladný.
60%