S modelem DS4 se bohužel nejezdí úplně nejlépe. Odpružení má problém s absorpcí nerovných povrchů, hrbolů a výmolů, kvůli čemuž je jízdní kvalita téměř neustále negativně ovlivněna. DS4 působí klidně jen na velice plynulých površích, což je škoda. A zde problémy nekončí. Řízení je tak nějak zvláštně vyváženo - při vyšších rychlostech působí až příliš nadlehčeně a naopak při nižších by se mu určitá lehkost navíc hodila. S chabým nastavením odpružení se bohužel řidič nemůže cítit tak sebevědomě na klikaté, nerovné silnici i přes to, že náklon vozidla je obecně na přijatelné úrovni. Pokud se rozhodnete pro variantu Crossback, budete na tom trošku lépe, a to hlavně díky tomu, že disponuje výše nastaveným odpružením. Působí tak nějak plynuleji než standardní hatchback, nedá se však říci, že by jízda byla uvolněná. To vážně zamrzí, protože DS4 se dá zakoupit se skvělými motory, které fungují velice dobře v ostatních vozidlech, včetně Peugeotu 308. Od roku 2011 nabídka motorů u DS4 zahrnovala působivé motory, včetně 1,6-litrového THP benzínu se 114 kW, nicméně k dispozici byly i modely, které až tak povedené nebyly, jako například eHDi Airdream diesel s pomalou automatizovanou manuální převodovkou. Novější auta jsou na tom naštěstí lépe, nabídka motorů u nich je mnohem zajímavější a různorodější. Od roku 2015 je i základní motor - PureTech benzín s 96 kW - velice povedený, i navzdory svojí kapacitě, jenž činí pouhých 1,2 l. Je plynulý, responzivní a má slušný záběr. Navíc jsou jeho provozní náklady velice ekonomické, dle oficiálních údajů spotřeba dosahuje 5,2 l / 100 km a produkce emisí CO2 119 g / km. Ještě lepší volbu však představuje blueHDI diesel s 88 kW, jenž je stejně tak tichý a plynulý, nicméně jeho emise jsou nižší a navíc si k němu můžete koupit působivou šestistupňovou automatickou převodovku. Podle oficiálních údajů jeho spotřeba činí pouhých 3,9 l / 100 km. Ti, kteří si přejí výkonnější benzín, se mohou rozhodnout pro 1,6-litrové THP se 121 kW, jež se dá koupit pouze se šestistupňovým automatem. K dispozici je také verze se 155 kW a manuální převodovkou. Na takový výkon je v obou případech produkce emisí CO2 opravdu přijatelná - dosahuje 130 g / km v případě 121 kW motoru a 138 g / km u verze se 155 kW. Nicméně těmi nejlepšími motory jsou pravděpodobně BlueHDi diesely, jejichž výkon může být buď 110 kW, nebo 132 kW. Jsou velice tiché a dobře zpracované, i tak ale poskytují dobrý výkon, jelikož skvěle dodávají točivý moment i v nízkých otáčkách. Navzdory tomuto faktu emise nejsou nijak vysoké. Dokonce i nejsilnější motor se 132 kW, který přichází pouze s automatickou převodovkou, produkuje pouze 115 g emisí CO2 na kilometr. Spotřeba tohoto motoru je dle oficiálních údajů 4,4 l / 100 km.
60%