Je to dobře vypadající. A není to vůbec špatné auto. GM by nazval to Chevrolet Lacetti, Buick Lacetti nebo Pontiac Lacetti. Kdyby to měli, znělo by to mnohem víc soprán než Daewoo. Ale to by mohlo být příliš daleko. Místo toho Lacetti doplňuje Matiz, Kalos, novou Nubiru, tvářilý Tacuma a blížící se nový vůz Nubira, který nabízí celou řadu malých až středně velkých vozů Daewoos pro rozumné peníze s tříletou zárukou až 60.000 mil zárukou a servisem. Mírně větší než Polo a mírně menší než Focus, Lacettis začíná s nárůstem 1.4 díky lepšímu vybavení 1.6 nebo 1.6 automatické a bude kulminovat s sportovním 1.8 v létě 2004. Motory jsou známé jako Family 1 a Family II, některé řady Vauxhall. Nic moc komplikované nebo ambiciózní. Je to způsob, jakým vozidlo řídí, které přichází jako příjemné překvapení. Předchozí Daewoos byly nudné až nudné. Byly to auta jako domácí spotřebiče. Udělali tu práci, ale neudělali potěšení. A zatímco není v kategorii Lacetti isnt vedoucí v oddělení manipulace, nepotrestá tlačenému řidiči dráždivou setrvačností nebo nevyžádanou nedotáčivost. To dobře drží, a to jak na přední, tak na zadní straně, dovoluje vám vědět, co se děje přes volant a nezaplatí vás za tohle vše s hustým, kosti-těžké jízdy. Závěs je ve skutečnosti na měkké straně absorpčního materiálu, přičemž role se drží pod kontrolou značnými protiskluzovými lištami vpředu a vzadu. 1.6 je trochu špatně, ale přiměřeně točivý, s dobře zvoleným poměrem konečné jízdy, který vám umožní zůstat v 5. místě více než jiné 1.6 s. Jeho slušně vyškolení také s aircon a slitinami, stejně jako CD rádio menší verze. Palubní deska je příjemně vidět. Indikátory jsou vlevo, nikoli správné. Spojka je lehká. Převodovka je v pořádku. Spousta místa hlavy, nohou a ramen přední a zadní, slušně podporující sedadla. A za ty peníze, které vám koupí vyjíždějící speciální Ford Focus 1.6 Flight 3-dr. 1.4 je sladší motor, který je lepší na rev, ale postrádá 1,6 stupně, což znamená, že musíte použít převodové stupně mnohem víc. Není to však žádný zloděj. A ovládání je stejně dobré jako 1.6. Ale nemáte aircon nebo slitiny nebo elektrické zadní okna, takže opravdu za 1.000 liber více 1.6 je lepší hodnota. Ještě těžší je ospravedlnit 1,000 liber navíc pro 1,6 automatické. Dříve jsem upřednostňoval automatizaci příruček v některých nových řadách automobilů. Jedná se však o staromódní čtyřtaktní Aisin se zvědavostí č. 3 na kvadrantu. Chcete-li zvolit třetí, chcete-li předjet, buď musíte kopnout nebo stisknout tlačítko na straně kvadrantu označené HOLD. A na dálnici to všechno dychtí, aby se panika změnila na 3. při nejmenším požadavku na vyšší rychlost, což způsobuje, že je těžké řídit rychle a hladce. Mám podezření, že tato verze se bude pravděpodobně prodávat na vyšší úrovni modelu zákaznického věku modelů. Je to špatné ve srovnání s automatikou před několika lety. Ale to není náplast na likes Mazda 3 1.6 auto. Pokud chcete spolehlivé řízení se známými náklady po dobu tří let nebo 60 000 mil za hodinu méně, než je kurz (diskontovaný) než konkurence mezi Euro a Japonskem, pak Lacetti je pro sebe sama. Zejména proto, že nyní můžete ušetřit peníze, aniž byste se krátce změnili v oddělení řízení a manipulace.
40%