Zajímavé je, že 1.2 stojí o více než 500 liber a nepřišla s koly z lehkých slitin ani s dálkovým alarmem. Ale ušetříte spoustu benzinu. A v době psaní vám kašle každý rok až 20 liber méně. 1.2 byl ten, který jsem řídil a ve kterém jsem narazil na točivý moment z auta se jen 77 lb ft točivého momentu. Ale myslím, že Daewoo se dívá na to, co chce jeho trh. Celý bod Kalosu je hodnota za peníze a pohodlí. Důvodem krouticího momentu je měkké, rolovité polohové zavěšení, které dává dobrou jízdu na úkor manipulace. A přesně se to líbí mnoho lidí. Tito nejsou čtenáři "Autocar". Jsou to čtenáři knihoven. Jsou v důchodu. Musí sledovat penny. Nemají rádi, aby se na ně narazili a otřeli. A Kalos jim dává přesně to, co chtějí. Pokud nebudou blázni. Vzhledem k tomu, že rozsah se rovněž rozšiřuje na model 1.4 16V, který nabízí zemnící rozbušek o výkonu 93 koní a tektonický točivý moment 96 liber. Dokonce je mohou oblékat s karosářským kufrem, velkými koly a nízkoprofilovými pneumatikami. To je důvod, proč nikdo neví. Ale aby se dostali do automatického režimu, musí mít motor 1.4 16V a najednou se chystá vynaložit vážnou částku ve výši 130 liber za deset tisíc. Jak se to děje? Jak můžou paní a paní Bumblebottomová chodit do showroomu Daewoo a čekají, že utratí 7 000 liber a půjdou domů a strávili 10 000 liber? Velmi snadno. Prodejce jim vypráví o standardní klimatizaci, aby udrželi psa v pohodě, standardní CD přehrávač, na kterém hrají největší hity Frankieho Vaughena, standardní přední mlhové světlomety, které osvětlují cestu z moskevských večerů, a automatickou převodovku, která je zachrání neustále se měnící zuby. To vše a další 19 liber za tahání za pouhých 2,875 liber. Kdo by mohl odolat? No, pokud vstoupíte do showroomu Daewoo se všemi kuličkami na místě, můžete. K dispozici je spousta možností mezi £ 6,995 a £ 9,870. Můžete mít vše na 16v automatické kromě autobox za £ 8,995. 1.2 a 1.4 SE jsou trochu obtížné ospravedlnit na 7,795 libry za kus, protože se zdá, že mají méně než £ 6,995 1,4 Xtra. Takže se ujistěte, že se nezměníte. A když vám někdo řekne, že si koupili 5-door VW Polo 1.2 s PAS a ABS za 6,995 liber z obchodního prodeje Slough, řeknete jim, že vaše větší, měkčí jízda Kalos 1,4 Xtra přišla se třemi roky obsluhovat za stejnou cenu . Je to pro vás? No, pokud nemáte rádi nákupy za slevy a chcete celý balíček s fixními náklady po dobu tří let, pak možná. V katalogových cenách, auto za auto, to funguje kolem £ 1,500 méně než ekvivalentní evropské nebo japonské nabídky. A má malou jízdu pro malé auto.
40%