Šestiválcový motor o objemu 1 993 cm je dvojitý vačkový řetěz, který má 141 k. A 195 Nm točivého momentu a táhne vůz na 60 za 9,6 sekundy, až se dostane na maximální rychlost 129 mph. Platíte za čerpadla, samozřejmě, ale ne tak silně, že v kombinaci 34,5mpg. Přestože emise 205 g / km vás budou příští rok zaplatit na 300 liber ročně a na 310 liber za rok. Každý, kdo chce, má společnost BIK na 29% z ceny vozu, ale vzhledem k tomu, že cena je pouze 13,595 liber, zaplatíte daň ve výši 3 943 GBP, z čehož 40% je £ 1 577. Neřekl bych, že motor je hedvábně hladký, ale dostatečně hladký, který nabízí příjemnou jízdu se slušným kroutícím momentem od nízkých otáček. Žádný sportovní vůz, ale žádný dullard ani jeden. Manipulace není brilantní, s poměrně těžkým samo-centrováním, které zbavuje řízení pocitu při zatáčení, ale je to daleko od katastrofy. Není to špatná a beznadějně lehká, jak jste očekávali. Nafta je spíše než řetězová vačka, čtyři než šest válců, mírně rychleji až 60 a s mírně nižší rychlostí. Samozřejmě, úspora paliva je mnohem lepší při kombinovaném zdvihu 46,3 mpg, a ačkoli CO2 je vysoký při naftovém motoru o hodnotě 169 g / km, což znamená daň na 25% z 14 595 liber za LS, což znamená 40 000 liber za 40 procent. Příští ročník VED bude 175 liber. Nechtěli jsme to řídit, což předpovídám, že se stane oblíbeným letištním taxíkem, který kombinuje vznětový motor s velkým 5místným tělem a velkou botou. Namísto toho jsme udělali šestistupňový dieselový vůz v provedení LT, který za 17,695 liber přináší dodatečnou sadu elektronické klimatizace, zadní parkovací senzory, plné kožené sedačky, autochanger, elektrochromatické zpětné zrcátko, elektrické sedadlo řidiče, palubní počítač, 17 " slitiny a elektronickou stabilizaci.Problém je, že se vyčaruje 210g / km CO2, v příštím roce je to 300 liber VED a 33% BIK: není to tak levné levné za podnikové řidiče. ať už je to jen 37.2 mbar, který je kombinován na nákladné naftě, což je o 24% horší než v manuálu (což je faktor, který lidé často zapomínají při koupi dieselového auta pro "ekonomiku"). , což rozhodně vyčerpalo poměrně úzké točivé momenty naftového motoru, ale řízení bylo nejobvyklejší, co jsem už dlouho cítil. Měla stejný samostředící efekt jako benzinový vůz na menších kolech a užších pneumatikách. Ale v tomto autě potřebuje centrování požadovaný sval auto za rohem a jakmile bylo kolo vypnuto, veškerý pocit řízení byl ztracen. Možná, že toto auto potřebovalo návštěvu organizace alignmycar.co.uk, ale mělo stejné vlastnosti jako benzinové vozy, jen o něco přehnanější. Jedinou výhodou řízení, kterou jsem viděla, byl těsný oblouk pro tak velké auto. Oddball nové automobily, pak, s chybami. A nejlepší nákup je nepochybně nejlevnější, s unikátním 2.0 litrovým řetězovým vačkovým šestiválečným benzínovým motorem. I když vidím, že kabriolet i pro základní motorovou naftu. Chevrolet neočekává, že by ve zbývající části roku 2008 prodával více než 500 Epicas ve Velké Británii. To není cíl pro ambice, takže nevidím důvod, proč to nebude.
40%