Na silnici je řízení lehké, ale dostatečně "cítit", abyste věděli, co dělají kola. Naše vozidlo 1.6S se dá jen těžko nazvat terénem, ale bylo to jen 600 mil, takže motor byl stále "těsný". Manipulace a držení vozu jsou naprosto bezpečné a vhodné pro většinu lidí. Severozápadní monsoonové počasí zajistilo, že jsme to zkontrolovali s náležitou péčí. Naproti tomu vozidlo 2.0 150PS diesel LT s mnohem více penězi za 15,195 libry (o 3,700 liber více než dokonale přiměřené 1,6S) se zpočátku zdálo zklamáním. Když je motor poměrně chladný, je velmi málo tažného výkonu pod 2 000 ot./min. A není ochotný se kroutit po nízkých otáčkách. Vylepšuje se tím, jak se zahřeje, ale měření dávky paliva není tak přesné jako systém VAG Piezo a může zanechat motor pohlcování, pokud ho necháte příliš vysoko, když se obrátíte na kruhový objezd. Ale nakonec jsem si na to zvykl, a také na jeho sklonu k nedotáčivosti, kterému lze potlačit tím, že ho trochu pohneme na pneumatikách. Myslím, že kdybych se mohl dojet za auto za půl hodiny, každý majitel by mohl za den nebo dva. Ale pořád jsem zpochybňovala moudrost, že jsem si vybral další 3700 liber ve prospěch pouhých devíti mil za jeden galon v kombinovaném cyklu. Levnější, nižší verze 125PS, která přichází v pozdním létě, samozřejmě samozřejmě omezí tento rozdíl. Konečně musíme vyzkoušet automatický systém 1.8LT, který je dodáván ve výši 14 695 liber. Přestože je to 6-rychlostní, nepřehání mezi rychlostmi v rozmezí 30 a 40 a je příjemné řídit. Na dálnici je plavba při stejném uvolněném rychlosti 35 milisekund za 1000 ot / min v 6. místě, když nafta dosahuje nejvyšší rychlost. Jeho nevýhodou je samozřejmě poměrně vysoký CO2 ve výši 184 g / km, který ho vkládá do pásma J pro silniční daň.
80%