K dispozici je několik motorů - benzínové motory o objemu 1,6 litru a 1,8 litru a motorová nafta o objemu 2,0 l. Nejprve jsme vzali nejmenší motor na pohon, spojený s šestistupňovou automatickou převodovkou. Hladký vůz je tichý a změní se, když to uděláte sám v manuálu, ale když je spojen s výkonem 1,6 litru motoru, není to, co byste nazvali vzrušující. Motor o objemu 1,6 litru produkuje 124 koní, ale špičkový výkon se nedostaví až do výše otáček při otáčkách 6400 ot / min, což znamená, že se vozidlo pohybuje libovolným tempem, které potřebuje být zatlačeno tvrdě, a to zní hrubým při stresu. V případě většiny lidí by však 1,6-litr byl více než přiměřený, zvláště když byl spojen s manuální převodovkou, spíše než s automatickou převodovkou. 1.8-litrový, výkonnější s výkonem 141 koní, přináší sílu stejným způsobem jako 1,6 litru, ale reaguje na to, že je pevněji zatlačován zvukověji a příjemněji. Nicméně dva benzinové motory nejsou to, co byste říkali světům, a za normálních jízdních podmínek se cítíte podobně. Možnost naftového motoru je nejvýkonnější a dychtivější z dostupných motorů, produkující točivý moment 163PS a 360Nm. Špičkový točivý moment přichází také v nízkém rozsahu otáček, což činí pro silného hráče, který je nejvíce doma na silnicích A, silnicích B a silnicích, a to víc než jen benzín. Při nízkých otáčkách je to tiché, ale je to slyšitelné, stejně jako benzínové motory, při vyšších otáčkách. Kvalita jízdy v Cruze hatchback je velmi dobrá, a to i na větších 17palcových kolech. Klouže tiše a pohodlně po všech, ale nejtěžších nárazů a cítí se stabilní a bezpečné, a to i při vysokých rychlostech. Řízení je pečlivě zváží a provádí přiměřenou úlohu při přenosu chování předních kol. Manipulace je předvídatelná a přesná při běžných rychlostech na silnici, ačkoli se naftové motory velmi mírně nedotýkají, pokud jsou v mokrých podmínkách vytíženy z ohybu. V Cruze hatchbacku není nic mimořádně zábavné, ale to není důvod - je to relaxační, bezpečné a stabilní, stejně jako saloon. Dva benzinové motory mají stejnou spotřebu paliva při výkonu 42,8 MPa a emise CO2 jsou podobné - 1,6-litr dělá 153 g / km a 1,8 litr emituje 155 g / km. Diesel je schopen dosahovat výkonu 54,2 mph a produkuje 147 g / km CO2. To znamená silniční daň ve výši 165 liber za rok pro benzin a 130 dolarů za naftu. Tyto údaje se týkají modelů s manuální převodovkou, automatiky jsou mírně méně účinné a produkují více CO2.
60%