Středem automobilu Camaro je nejlépe jeho 6.2-litrový motor. Určitě to není žádný jemný motor a od okamžiku, kdy ji začnete, doprovázený nádherným hlubokým hlukem, není vůbec žádná chyba, že jde o V8. Díky těm dvěma velkým výfukům úhledně zabudovaným do zadního difuzoru se vždycky můžete těšit na skvělý zvuk, který vytváří. Sonorous je určitě dobrý způsob, jak to popsat. Bloomin je hlasitý. Je to druh velkého motoru, který byste očekávali od amerického svalového auta s uvolněnou povahou, která dokonale vyhovuje Camaro. Je to velmi odlišný charakter oproti motoru V8 od značky jako je BMW. Necítí se okamžitě mocný při nízkých rychlostech, ale nakloní se a obrovské zásoby energie přicházejí do svých vlastních. Na papíře má 420 koní a obrovský 570 Nm točivého momentu, což by mělo znamenat silnou akceleraci v převodovce, avšak oba dosahují poměrně vysokou úroveň otáček otáček, takže je to motor, který potřebuje pracovat, aby se z něj dostalo to nejlepší. Pokud ho chytit při nízkých otáčkách, chvíli trvá, než se dostanete na místo, kde se moc opravdu dostává do skladby. Většina z toho je na převodovce. Standardní převodovka je šestistupňová příručka s poměrně těžkou změnou, což znamená, že jízda rychle a hladce není obzvláště snadná. Je to šťastnější, když jedete s trochu nadšením, ale je to určitě převodovka, která vyžaduje jemný dotek a je šťastnější, když se nepohne. K dispozici je šestistupňová automatická volba, která využívá méně výkonný motor V8 o objemu 6,2 litru s výkonem 405 s výkonem 556 Nm. Toto dělá pokrok plynulejší, ale není to nejrychlejší posunutí auta. Je to mnohem uvolňující jízda, ale je trochu líný, pokud jde o kickdown a někdy se může dostat do špatného rychlostního stupně, například když se zrychlíte z pomalého rohu. Určitě dáváme přednost tomu, aby byla zapotřebí více manuální převodovky, a také vám dává rychlejší čas zrychlení (pokud počítáte) díky extra výkonovému výkonu s normou 0-62 km / h za pouhých 4,0 sekundy. Navzdory tomu, že je vysoce výkonným strojem, je Camaro velmi pohodlné cestovat díky působivě odpouštějící jízdě. Jedná se dobře s nerovnými a nerovnými cestami, což znamená, že je skutečně docela rafinované. Není to tak působivé v nárožích, když začnete tlačit. Zatímco řízení je citlivé a přesné, Chevrolet se zvlášť nezajímá o těsné zákoutí, kde se cítí docela těžké. Je tu slušný úchop, ale pohon zadních kol Camaro postrádá agilitu ostatních kupé této velikosti. Chevrolet tvrdě usiloval o to, aby verze Cabrio byla tak tuhá jako kupé s výztuží v karoserii a podle firmy má lepší torzní tuhost než BMW řady 3 Cabrio - impozantní tvrzení. Určitě nemá pocit, že ztratí jakoukoli tuhost se střechou dolů a vypořádá se s otvory a hrboly, stejně jako kupé. Zatímco úspora paliva pravděpodobně není velkou prioritou, pokud vlastníte Camaro, je zajímavé vidět, že je dodáván se systémem Active Fuel Management na motoru, který je vybaven automatickou převodovkou. To automaticky vypne čtyři z osmi lahví, pokud nejsou potřebné, což pomůže snížit spotřebu paliva. Manuální převodovka Camaro dosahuje průměru 20 m, zatímco automatická funkce je mírně účinnější s údajem 21,6 mph.
60%