Aveo je jedním z těch vozů, které v žádné oblasti nemusejí vynikat, ale ve většině vystupují více než dostatečně. Je to přiměřeně zdokonalené a jezdí velmi dobře pro malé auto, které pomáhá s úrovní komfortu, i když vyšší řidiči zjistí, že sedadlo řidiče je nastaveno příliš vysoko. Ale celá viditelnost je dobrá, což z něj činí snadné auto, které jezdí ve městě, nebo manouvre do těsných parkovacích míst. Samozřejmě je to městské a městské řízení, které jsou opravdu určeny pro tyto typy vozů a Aveo je díky své lehké jízdě a plynule ovladatelnému motoru spokojeně přichycena. Přeškolení na manuálních autách není nejlepší - je to dostatečně pozitivní, ale občas je trochu lepivé, ale je mnohem lepší než automatické. Jedná se o nový šestistupňový automobil s názvem Hydra-Matic, který byl navržen s ohledem na účinnost. Je to v pořádku, pokud to nebudete spěchat, ale častěji je to frustrující převodovka, kterou můžete použít, protože vyčerpává energii z motoru a zároveň požaduje, aby výkonové výsledky byly vysoké při vysokých otáčkách a hluku. Není příjemné. Přichází s tlačítkem na straně umožňujícím manuální řazení převodových stupňů, ale to má jen malý vliv na to, jak to funguje. Motor na základním stupni je 1,2-litrový benzín s výkonem 86 k. A točivým momentem 115 Nm. Tato čísla vypadají na papíře slušně, ale čtyřválcový motor je nevýrazný motor, který postrádá charakter. Není příliš mnoho na cestě k tomu, abyste se dostali a šli, a dokonce ani s nohou na podlahu nedosáhnete ani slušného výkonu. Přinejmenším ekonomika je úctyhodná - nárokovaná čísla říkají, že učiní 60,9mpg s emisemi CO2 111g / km. Benzín s objemem 1,4 litru je lepší, pokud provádíte jakoukoli jízdu na dálku. Vyrábí 100bhp a více točivého momentu, což mu pomáhá cítit trochu víc jasně, ne-li přesně šumivé z hlediska výkonu. Není to tak hlučné při vysokých otáčkách, protože 1,2 litru a na rozdíl od menšího motoru je k dispozici s automatickou převodovkou. Emise jsou v příručce 125 g / km, zatímco auto se rozhodlo pro tento vzestup na 147 g / km - což je skutečně příliš vysoká hodnota pro takovou velikost auta. K dispozici je také nový 1,3-litrový naftový motor se dvěma výstupy - standardní pětistupňová s výkonem 75 koní a speciální ekologická verze s výkonem 95 koní, šestistupňovou manuální převodovkou a systémem zastavení / startování motoru. Oba emise CO2 pod 100 g / km, což jim umožňuje osvobodit a osvobodit od londýnského poplatku za přetížení dopravy. Na dálnici je Aveo poměrně tichý, i když s jakýmkoliv automobilem bude mít vždy dostatek silničního a motorového hluku. Je to slušné i v zákoutích a není příliš mnoho těla. Ale Aveo je nakonec kompetentní, nic víc. To není kritika, koneckonců nejlepší vozy na této úrovni - jako Ford Fiesta - jsou mnohem dražší a nejsou tak dobře vybaveny pro peníze. Ale jak dokazuje Suzuki Swift, můžete mít cenu za peníze, která je stále zábavná, kvalitní a rafinovaná.
60%