Lehká váha dominuje Caterham Seven zkušenosti, ať už je to vstupní úroveň 160 nebo požární dýchání 620R. Pro 160 se jedná o kola z oceli, spíše než o slitiny, a mají dokonce tenké pneumatiky, které vypadají vhodnější pro malý poklop než pro sportovní vůz. To vše je ovšem součástí šarmu a odvolání 160, neboť má za cíl poskytnout své vzrušení rychlostí, která je nejen dosažitelná a zvládnutelná, ale také v rámci zákonných limitů. Jako takové úzké pneumatiky 160 let začínají nechat vozidlo jemně přesunout přes povrch silnice mnohem dříve než byste čekali, ale díky zpětné vazbě přes řízení a řidiči, který je umístěn téměř přímo nad zadní nápravou, je velmi snadné předvídat a řízení. Daleko než být zastrašující, dělá to 160 velmi zábavné a snadné auto řídit. Neexistuje žádný posilovač řízení, takže všechny informace, které máte pocit z vašich rukou, jsou přesně tak, jak jsou přední kola k dispozici. S trochu obeznámeností, to brzy vám umožní tlačit 160 do a přes rohy s více poise a tempo, než jste si představoval možné. I tehdy se ocitnete v cestě s nižšími rychlostmi, než si původně myslel. Důvodem je to, že otevřená kokpit Caterhamu přináší mnohem větší pocit rychlosti, takže si můžete užít zábavu a zároveň si udržet řidičský průkaz. Všechny ostatní ovládací prvky mají stejnou bezprostřednost zpětné vazby a odezvy. Budete muset nosit vhodnou obuv, neboť jako hrudní boty budete muset stisknout nejméně dva pedály najednou v těsném zapojení Caterhamovy nohy. Páka řadicí páky také potřebuje přesnou a pozitivní akci, jelikož jsme zjistili, že je trochu gumovitý a je obtížné měřit, kde leží každý převodový otvor. Neexistuje žádný takový problém, který by umístil 160 na silnici, jak vidíte, jak se přední kola pojíždějí po povrchu vozovky. Přestože řízení je velmi přímé, není to nervózní ani závratné a ani není příliš odkloněna většími třmínkami a pasážími na fasádě silnice. Úzké koly a pneumatiky zde pomáhají, pracují s pružným odpružením a dávají vozovce 160 dobrou jízdní kvalitu. Dokonce i se svou poněkud starou "pevnou" zadní nápravou, 160 jízdy dobře a nabízí spoustu trakce, aby využil skromný výstup 80PS. Motor má sáčky s nízkým zatížením, ale je také ochotný přejít na červenou čáru, s typicky třesavým třískotáním. Za více než 70 km / h se motor začíná cítit trochu napjatě a vaše uši se bzučí z větru, ale to vás jen povzbudí, abyste se drželi na zajímavějších zpátečních cestách, kde tento vůz vyniká.
80%