Začněte, jíďte a je to v pořádku. Žádná srážka nebo vadnutí vůbec. Je to docela podobný velkému Mercedesu. Neexistuje však žádné překážky v přenosu. Jen 1-2-3-4, chcete-li tak samozřejmě vybrat nižší převodové stupně, ale to není žádný problém. K dispozici jsou tři režimy přenosu: zima, kdy začíná v sekundě, normální, když se brzy změní a funguje jako jakýkoli standardní autobox a "sport", který zcela transformuje svůj charakter. Jste-li brzdou levého chodidla, budete milovat toto auto ve sportu, protože vám umožní ovládat změny nohou. Není třeba mít na volantu páčku nebo knoflíky nebo pádla, dostanete s nohama požadovanou výbavu a zůstane v pravém úhlu za rohem. V kickdownu ve sportu uvidíte, že jehlový tlak přiblížíte rychlosti 7000 ot / min, pokud chcete, doprovázený nádherným banshee V6, který připomíná Honda NSX v plném rozhovoru. 0-60 trvá jen 6,7 sekundy. Promiňte? Slyšel jsem, že říkáš. Nemyslíš tu o Cadillac, ne o přeplněném Mercedesu nebo o horkém BMW? Jak jsem psal předtím, je to Cadillac na rozdíl od Cadillaku, který předtím chodil. Přejděte do ohybu (první ohyb na naší trase, ve skutečnosti, protože inspiroval tolik sebevědomí) a dostanete správnou, nastavitelnou rukojeť zadního pohonu, která je v americkém aute zatím tak nepohodlná. Žádné vzduchové zavěšení nebo něco podobného. Namísto toho se na Nürburgringu vyvinul podstavec Sigma s automatickým nivelačním odpružením Nivomat a stabilizačním systémem StabiliTrak. Tak dobrá, ani si nevšimnete elektronických andělů, kteří vás drží na silnici. Pneumatiky jsou rozumné 225/50 R17. Nemám rád auta s tvrdým, nekompromisním odpružením, které se více hodí na závodní dráhu než na silnici. Podle mého názoru je tento Cadillac takřka stejně dobrý jako standardní BMW řada 5, aniž by to byla stejně namáhavá preciznost jako řízení BMW. Někdy je tu stopa plovoucí nad hřebeny, ale musíte si řídit rychle, abyste si všimli. Pro každodenní luxus s mimořádnou schopností rychlé jízdy A až B, je to skvělé auto. Není samozřejmě zcela bezporuchové. Uvolnění parkovací brzdy je tažná rukojeť přímo nad téměř identickou rukojetí pro uvolnění kapoty. Takže pro řidiče, kteří nejsou s vozem obeznámeni, je trochu příliš snadné popsat kapotu místo uvolnění parkovací brzdy. A zatímco jsou elektronické systémy skvělé při takových rychlostech záběru, které byste normálně dosáhli na veřejných komunikacích, pokud jste na trati opravdu tvrdě tlačili, nemáte stejné reakce, jaké jste dostali od BMW. K dispozici je také horká verze: 6-rychlostní CTS-V o objemu 6,0 litru o objemu 6,0 litru o objemu 400 koní, o objemu 6,0 litru, který vypadá opravdu v černých barvách se síťovými předními mřížemi. Zní to také dobře. Když se otočíte do rychlého rohu a necháte ho roztrhat, můžete předstírat, že jste ovladač NASCAR. Ale není to tak úplně integrovaný, ani tak tříděný u Holden / Vauxhall / Opel Monaro se stejným motorem a kufříkem. Vypadá to lépe, ale prostě nedává tolik uspokojení a stojí o 13 000 liber více než Monaro. Spousta lidí si bude kupovat Cadillac CTS jednoduše, aby se dostala z hejna, kterému jsou jedinou volbou Audi, BMW nebo Mercedes. A pokud budou řídit svůj CTS v režimu "Sport", budou mít auto, které je nahoře tam s velkými třemi statusovými značkami mnohem méně peněz. Jiný trh tam je ten, kdo trpělivě postrádá Štíra, senátora a Omega. Konečně, další velký zadní sedan, který není Audi, BMW nebo Merc, a v tomto případě není ani německý, samozřejmě Scorpio, Senator a Omega.
60%