Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Cadillac

Recenze a test Cadillac CTS 2004 - 2008

Recenze automobilů Recenze Cadillac Recenze Cadillac CTS 2004 - 2008

60% Cadillac CTS 2004 - 2008

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (1)

Řidičské dojmy

Začněte, jíďte a je to v pořádku. Žádná srážka nebo vadnutí vůbec. Je to docela podobný velkému Mercedesu. Neexistuje však žádné překážky v přenosu. Jen 1-2-3-4, chcete-li tak samozřejmě vybrat nižší převodové stupně, ale to není žádný problém. K dispozici jsou tři režimy přenosu: zima, kdy začíná v sekundě, normální, když se brzy změní a funguje jako jakýkoli standardní autobox a "sport", který zcela transformuje svůj charakter. Jste-li brzdou levého chodidla, budete milovat toto auto ve sportu, protože vám umožní ovládat změny nohou. Není třeba mít na volantu páčku nebo knoflíky nebo pádla, dostanete s nohama požadovanou výbavu a zůstane v pravém úhlu za rohem. V kickdownu ve sportu uvidíte, že jehlový tlak přiblížíte rychlosti 7000 ot / min, pokud chcete, doprovázený nádherným banshee V6, který připomíná Honda NSX v plném rozhovoru. 0-60 trvá jen 6,7 sekundy. Promiňte? Slyšel jsem, že říkáš. Nemyslíš tu o Cadillac, ne o přeplněném Mercedesu nebo o horkém BMW? Jak jsem psal předtím, je to Cadillac na rozdíl od Cadillaku, který předtím chodil. Přejděte do ohybu (první ohyb na naší trase, ve skutečnosti, protože inspiroval tolik sebevědomí) a dostanete správnou, nastavitelnou rukojeť zadního pohonu, která je v americkém aute zatím tak nepohodlná. Žádné vzduchové zavěšení nebo něco podobného. Namísto toho se na Nürburgringu vyvinul podstavec Sigma s automatickým nivelačním odpružením Nivomat a stabilizačním systémem StabiliTrak. Tak dobrá, ani si nevšimnete elektronických andělů, kteří vás drží na silnici. Pneumatiky jsou rozumné 225/50 R17. Nemám rád auta s tvrdým, nekompromisním odpružením, které se více hodí na závodní dráhu než na silnici. Podle mého názoru je tento Cadillac takřka stejně dobrý jako standardní BMW řada 5, aniž by to byla stejně namáhavá preciznost jako řízení BMW. Někdy je tu stopa plovoucí nad hřebeny, ale musíte si řídit rychle, abyste si všimli. Pro každodenní luxus s mimořádnou schopností rychlé jízdy A až B, je to skvělé auto. Není samozřejmě zcela bezporuchové. Uvolnění parkovací brzdy je tažná rukojeť přímo nad téměř identickou rukojetí pro uvolnění kapoty. Takže pro řidiče, kteří nejsou s vozem obeznámeni, je trochu příliš snadné popsat kapotu místo uvolnění parkovací brzdy. A zatímco jsou elektronické systémy skvělé při takových rychlostech záběru, které byste normálně dosáhli na veřejných komunikacích, pokud jste na trati opravdu tvrdě tlačili, nemáte stejné reakce, jaké jste dostali od BMW. K dispozici je také horká verze: 6-rychlostní CTS-V o objemu 6,0 litru o objemu 6,0 litru o objemu 400 koní, o objemu 6,0 litru, který vypadá opravdu v černých barvách se síťovými předními mřížemi. Zní to také dobře. Když se otočíte do rychlého rohu a necháte ho roztrhat, můžete předstírat, že jste ovladač NASCAR. Ale není to tak úplně integrovaný, ani tak tříděný u Holden / Vauxhall / Opel Monaro se stejným motorem a kufříkem. Vypadá to lépe, ale prostě nedává tolik uspokojení a stojí o 13 000 liber více než Monaro. Spousta lidí si bude kupovat Cadillac CTS jednoduše, aby se dostala z hejna, kterému jsou jedinou volbou Audi, BMW nebo Mercedes. A pokud budou řídit svůj CTS v režimu "Sport", budou mít auto, které je nahoře tam s velkými třemi statusovými značkami mnohem méně peněz. Jiný trh tam je ten, kdo trpělivě postrádá Štíra, senátora a Omega. Konečně, další velký zadní sedan, který není Audi, BMW nebo Merc, a v tomto případě není ani německý, samozřejmě Scorpio, Senator a Omega.

Interiér

Uvnitř získáte spoustu kitu, včetně barevného displeje satnav, kůže, zvukovému systému Bose, elektrického všeho a volantu, který se nakloní obrovským obloukem, který je schopen ubytovat i ty nejnápadnější Američany.

Pokračovat ve čtení interiéru

Recenze automobilu

Co pro vás znamená Cadillac? Obrovský V8, V12 nebo V16 od 30. let 20. století? Befined behemoth z padesátých let? Záchranná ambulance Ghostbusters? Eldorado pimpmobile? Dlouhý, černý pohřeb? Sevilla, neúspěšně dovezená od poloviny sedmdesátých let do poloviny 80. let, pak znovu v 90. letech? Bohužel Cadillacova značka jako jeden z nejlepších amerických automobilů byla zničena nějakou strašlivou troskou, ale nemůžete obviňovat společnost General Motors, že chce obnovit své nejlepší jméno jako…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Cadillac CTS 2004 - 2008

Závěrečné hodnocení

  • Dobrá hodnota. Spousta soupravy v prostorné kabině. Pohodlné způsoby jízdy na zadních kolech.

  • Ne každý bude mít rád svůj výrazný vzhled. Hot model CTS-V není tak uspokojivý jako model Monaro VXR.

60%

Cadillac CTS na prodej

Cadillac CTS 3.6

Cadillac CTS Pardubice 3.6, 229 kW, inz_benzin, limuzína

  • Vyrobeno
    2010
  • Tachometr
    84 500 km
  • Cena
    390 000 Kč
Cadillac CTS 3,2 V6 160 KW LPG

Cadillac CTS Kutná Hora 3.2, 160 kW, inz_benzin, sedan

  • Vyrobeno
    2006
  • Tachometr
    140 397 km
  • Cena
    157 500 Kč

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„1“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2397 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1343 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 876 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 817 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 720 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2397
    • Škoda Fabia 1343
    • Volkswagen Golf 876
    • Volkswagen Passat 817
    • Škoda Superb 720
    • Ford Focus 488
    • Hyundai i30 478
    • Volkswagen Touran 436
    • Škoda Kodiaq 369
    • Škoda Karoq 349
    • Volkswagen Tiguan 341
    • Kia Cee´d 330
    • Hyundai Tucson 326
    • Škoda Octavia III 322
    • Škoda Rapid 297
    • BMW Řada 3 294
    • Opel Astra 288
    • Renault Mégane 285
    • Ford Transit 285
    • Ford Mondeo 284
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 256
    • Kia Sportage 247
    • Peugeot 308 246

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7597
    • Volkswagen 3963
    • Ford 2418
    • Peugeot 1740
    • Hyundai 1502
    • Renault 1356
    • Citroën 1224
    • Opel 1213
    • BMW 1075
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 924
    • Audi 886

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing