Během posledních deseti let se Cadillac pomalu pohyboval z amerického amerického brashu do východního pobřeží amerického vkusu. Budování výklenku, který je výhradně Cadillac. V dnešní době všichni špatní lidé řídí černou Chrysler 300C. Právníci řídí Cadillaci. Je to vkusné a blankytné zároveň. Boční stěny, maskovací mřížka a třetí zadní brzdové světlo ve tvaru V přes víko zavazadlového prostoru jasně říkají "Cadillac". Uvnitř neschopnost odolat okrouhlým otvorům z kartáčovaného hliníku odráží špatně (na čelním skle). Zbytek, zvláště kožený volant, je příjemný jak k pohledu, tak k držení. Dostanete se sem po čase a řekněte si, ano, udělala jsem správnou volbu. Můžete vyskočit v hotelu a získat respekt vrátného než jeho zbytek. Můžete si vzít klienty do restaurace a místo toho ignorovat auto se o to ptají. Budete si toho všimnout spíše než ignorováni. A je také dobré řídit. Nejméně je nafta. Sdílí stejný motor GM / FIAT 1.9 common-rail 150PS a 6stupňovou manuální převodovku jako Alfa 159, Alfa Brera, SAAB 9-3, FIAT Croma a samozřejmě různé značky Vauxhall Signums, Vectras, Zafiras a Astras. A podivně se cítí spíše jako Alfa než ostatní. Má trochu kousnutí k přední části a cítit se k řízení. To jde dost dobře. Ovládá někde mezi 159 a 9-3. Pokud chcete, můžete mít stejnou vynikající šestistupňovou automatickou převodovku, která byla testována v Zafiře před několika týdny. Motory s turbodmychadlem s objemem 31600 liber s objemem 256 koní (256 k) nebyly tak působivé jako nafta. Je samozřejmě mnohem rychlejší. Ovšem řízení se zvědavě cítilo lehčí a mnohem méně "cítil". A šestrychlostní autobox nebyl s tímto motorem tak spokojený, jak jsem ho našel s naftou v Zafiře. Vlevo na Drive, na běžecké trati, pokud jste jeli velmi pomalu, změnila se v nevhodných okamžicích. A dokonce ve městě se zdálo, že používá příliš mnoho rychlostních stupňů. Manuálně, pomocí volantu se přepíná, bylo mnohem lepší. Na dálnici to bylo v pořádku. Ale pak, kdo potřebuje 255 kb za jízdu na dálnici rychlostí 75-80 km / h? Pro takové peníze jsou lepší volby. Větší Cadillac CTS s pohonem vzad. V6 Turbo však existuje, pokud chcete. Přírodní cenová hladina vozu je 20 000 až 25 000 liber. Ve skutečnosti začíná na 20.728 liber za benzinový benzín o objemu 175 koní, který téměř odpovídá modelu Alfa 159. A jde o 26.250 liber na 210bhp 2.0T Sport Luxury auto. (Benzínové modely s objemem 2,0 litru mají motory SAAB s 6stupňovými manuály nebo pětirychlostními autoboxy.) Pokud tedy někdy pociťujete chvění naftového motoru od rána, můžete se vždy rozhodnout pro benzin s objemem 2,0 litru. Mechanické přístroje jsou dobře osvědčené a bezpečnostní úrovně jsou čisté SAAB, takže neexistují žádné nepředvídatelné obavy. Budete mít exkluzivní vůz, který bude po mnoho let pokračovat v rozhovoru. A pokaždé, když se dostanete a máte pocit, že tlustý kožený volant víte, že se vám bude líbit.
40%